سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افزایش 51 درصدی طلاق در شهرستان فریدن

رئیس ثبت احوال فریدن گفت: در 6 ماه گذشته سال جاری میزان طلاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته 51 درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، زهره ابوالحسنی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان فریدن اظهار کرد: آمار ازدواج طی 6 ماه نخست سال گذشته، 534 مورد بود که 325 مورد شهری و 209 مورد روستایی بوده است.

وی افزود: طی 6 ماه گذشته سال جاری نیز این آمار 447 مورد بوده که 353 مورد شهری و 94 مورد در روستا صورت گرفته که این آمار کاهشی به میزان 16 درصد را بیان می‌کند.

رئیس ثبت احوال فریدن در خصوص آمار طلاق در این شهرستان ادامه داد: آمار طلاق ثبت شده در شهرستان در سال گذشته، 66 مورد بوده است که این میزان در 6 ماهه گذشته سال جاری به 100 فقره رسیده است.

وی در ادامه با ابراز تأسف در این خصوص اضافه کرد: ارقام گزارش شده نمایانگر افزایش 51 درصدی طلاق است که برای جلوگیری از این امر تدابیر لازم باید به کار گرفته شود.

فرماندار فریدن نیز در ادامه این جلسه گفت: شورای امنیت  یکی از شوراهای حاکمیتی مناطق و شهرستان است که اطلاعات و اوضاع افراد را ثبت و ضبط می‌کند.

اسفندیار تاجمیری افزود: چهار عنصر حیاتی یعنی ولادت، ازدواج، طلاق و مرگ در زندگی هر فردی بروز پیدا می‌کند که هر کدام دارای سازوکارهای اداری است.

وی با ابراز نگرانی از میزان رشد طلاق در شهرستان فریدن، تصریح کرد: این معضل برای منطقه‌ای که دارای سابقه فرهنگی و تاریخی است، آسیب بزرگی به شمار می‌رود که باید مورد ارزیابی قرار بگیرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اصفهان ، طلاق ، ثبت احوال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.