سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید تیم کارشناسی از محل دپوی پسماندهای شهرک صنعتی شمس آباد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از بازدید تیم کارشناسی این اداره از محل دپوی پسماندهای صنعتی شهرک صنعتی شمس آباد این شهرستان خبر داد.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)، محسن شوکتی با اعلام این خبر گفت: پیرو مصوبات کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ری روز گذشته تیم کارشناسی این اداره به همراه نماینده محیط زیست شهرک صنعتی شمس آباد از محل دپوی پسماندهای شهرک صنعتی این شهرک بازدید نمودند .

وی با اشاره به اینکه این مرکز در زمینی به مساحت 50 هکتار می باشد و انواع پسماندهای صنعتی بویژه پسماندهای واحدهای سنگبری و گل سنگ به صورت غیراصولی در این محل دپو میگردد افزود: مشاهده چندین مورد زباله سوزی از نکات قابل توجه در این بازدید بود که با توجه به شرایط ناسالم آلودگی هوا موارد لازم به پیمانکار شهرک  تذکر داده شد.  

شوکتی در ادامه اظهار داشت: با توجه به وضعیت نابسامان محل مزبور ضمن پیگیری موضوع از طریق کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ری، این اداره نیز نسبت به صدور اخطاریه زیست محیطی در این خصوص اقدام می نماید و در صورت عدم نتیجه مطلوب موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پسماند ، کارشناسی ، شهرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.