سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگردان مجموعه" دهکده بزابزا":

"دهکده بزابزا" حاصل کار گروهی است

"محمدرضا خانزاد" کارگردان مجموعه" دهکده بزابزا" با اشاره به نقش کار گروهی در تولید اثری موفق گفت: داستانها نوشته گروهی از نویسندگان با سابقه کودک است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا خانزاد کارگردان مجموعه" دهکده بزابزا" با اشاره به نقش کار گروهی در تولید اثری موفق گفت: داستانها نوشته گروهی از نویسندگان با سابقه کودک است.
 
وی مخاطب اصلی این مجموعه را گروه سنی خردسال و کودک معرفی کرد و افزود: در سری دوم مجموعه" دهکده بزابزا" سعی کردیم کیفیت اثر را تا حد مطلوبی ارتقا دهیم تا بدین وسیله در جلب نظر جامعه مخاطب کار موفق باشیم.
 
خانزاد در ادامه اظهار داشت: برای نیل به این هدف سعی کردیم در سری جدید" دهکده بزابزا" ریتم و ضرباهنگ کار را سریع‌تر کرده و مطابق با داستان، کاراکترهایی را به عنوان میهمان در قسمت های مختلف اضافه کنیم، که این امر منجر به تولید اثری شاد و مفرح شده است.
 
تولید سری دوم مجموعه" دهکده بزابزا"، در 39 قسمت 8 دقیقه ای و با تهیه کنندگی مرکز پویا نمایی صبا به اتمام رسیده و پخش آن به زودی از شبکه پویا آغاز خواهد شد.
 
موضوع این مجموعه انیمیشنی به ماجراهای بزبزکان و فرزندان شان؛ شنگول و منگول و حبه انگور که در دهکده بزا بزا زندگی می کنند مربوط می شود و در هر قسمت داستانی مستقل که مربوط به رابطه ی آنها  با اهالی دهکده می شود، به تصویر کشیده شده است.
 
سال گذشته سری نخست مجموعه دهکده بزابزا از شبکه پویا پخش شده بود.


انتهای پیام/ اس
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.