سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح بزرگ قرآنی نور علی نور 3 در 20 مدرسه منطقه 10

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 از اجرای طرح نورعلی نور3 در20 مدرسه منتخب آموزش و پرورش منطقه خبر داد.

 سیدجواد حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: فعالیت‌های دینی و فرهنگی همواره از موضوعات مورد توجه شهرداری تهران بوده و بر همین اساس توسعه فعالیت‌های دینی با محوریت قرآن از مهم‌ترین برنامه هایی است که با توجه به مطالبات شهروندان در منطقه اجرا می‌شود.

وی افزود: در همین راستا این طرح مبارک بر اساس اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر افزایش قاریان و حافظان قرآن کریم، توسعه فرهنگ دینی و عمل به مضامین والای کتاب آسمانی در زندگی،‌در مدارس منطقه 10 در دست اجرا است.

حسینی خاطرنشان کرد: این طرح در طول سال تحصیلی 94-93 با  استفاده از مربیان کار آزموده از دوره تربیت مربی انتخاب شده‌اند که در مدارس حضور یافته و علاوه بر آموزش حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم مفاهیم سوره نیز به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

گفتنی است: طرح‌های نورعلی نور 1 و 2 نیز در سال‌های گذشته در مدارس انجام شده و بازتاب مطلوبی داشته است و در پایان سال تحصیلی قرآن آموزان به مرحله جدیدی راه می‌یابند که جهت ورود به این مرحله جشن تولد قرآنی برای آنان در سطح مدارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: طرح ، قرآن ، مدرسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.