سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

هزینه اعتبار 142 میلیارد ریالی برای طرح تحول سلامت در جنوب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان از هزینه اعتبار 142 میلیارد ریالی برای طرح تحول سلامت در جنوب خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،اظهار کرد: تا به امروز اعتباری بیش از 142میلیارد ریال برای اجرایی شدن هر چه بهتر طرح تحول نظام سلامت در حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان در موارد مختلف این طرح کشوری هزینه شده است.

وی در همین راستا اضافه کرد: این اعتبارها در بخش‌های کاهش هزینه‌های بیمار، حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، حضور پزشکان متخصص مقیم، ارتقاء کیفیت خدمات ویزیت، ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستان‌ها و البته ترویج زایمان طبیعی مصرف شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان با ارائه جزئیات بیشتر در خصوص اعتبارهای تخصیص داده شده به طرح تحول سلامت در حوزه فعالیت این دانشکده افزود: از مبلغ ذکر شده بیش از 10 میلیارد ریال آن صرف ترویج زایمان طبیعی و نزدیک به 7 میلیارد ریال آن نیز به منظور ارتقا کیفیت خدمات ویزیت هزینه شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت کاهش هزینه‌های درمان در طرح تحول نظام سلامت تا به امروز چیزی حدود 86 میلیارد ریال را نیز در این بخش هزینه کرده‌ایم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اهواز ، سلامت ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.