سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

26 آذر؛

اولین کنگره شهدای دانشجوی شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود

کنگره استانی شهدای دانشجو برای اولین بار در شهرستان‌های استان تهران و در جهت شناسایی، پژوهش و جمع آوری اطلاعات و حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت شهدای دانشجو برگزار می‌‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اولین کنگره شهدای دانشجوی شهرستان‌های استان تهران با هدف شناسایی، پژوهش و جمع آوری اطلاعات، حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت دوشنبه 26 آذر ماه برگزار می‌‌شود.

بنابر این گزارش اولین کنگره شهدای دانشجوی شهرستان‌های استان تهران و گرامیداشت مقام والای شهدای دانشجو در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم برگزار می‌شود.

در اولین گام، دبیرخانه این کنگره در حال جمع آوری و دسته بندی اطلاعات و موارد مرتبط با شهدای دانشجو در سطح شهرستان‌های استان تهران است.

در همین راستا دبیرخانه این کنگره جهت جمع‌آوری و تکمیل اطلاعات موجود از شهدای دانشجوی شهرستان‌های استان تهران از تمامی همراهانی که قادر به همکاری و یا معرفی شهدای دانشجو هستند تقاضای همکاری کرده است.

علاقمندان می‌توانند برای ارسال مواردی از قبیل زندگی نامه، وصیت نامه، عکس و دیگر موارد مربوط به یک شهید دانشجو آن را تا تاریخ 15 آذرماه به آدرس unikongerh@gmail.com ارسال و یا با دبیرخانه این کنگره به شماره 02166431975 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.