سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

کمک 15 ميليارد ريالی زنجانی ها به نیازمندان

مدير کميته امداد شهرستان زنجان از جمع‌آوري 15 ميليارد ريال صدقه در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدير کميته امداد شهرستان زنجان با بیان این مطلب گفت: کميته امداد به منظور کمک به مددجويان و ارتقاي توان اقتصادي آنها نسبت به جلب مشارکت‌هاي مردمي اقدام مي‌کند.

عبداللهي با اشاره به اينکه بر اساس برنامه‌‌ريزي‌هاي انجام شده طي سال 45 طرح مشارکتي در بهره‌گيري از ظرفيت خيرين و نيکوکاران اجرايي مي‌شود افزود: اين طرح‌ها برگرفته از سنت حسنه اسلامي هستند و در قرآن و روايات نقل شده از ائمه معصومان (ع) به صورت مستقيم و غيرمستقيم آنها اشاره شده است.

وي با بيان اينکه در همين راستا طرح جمع‌آوري صدقات به منظور بهره‌گيري از مشارکت‌هاي مردمي اجرايي مي‌شود، ادامه داد : بر اساس سياست‌هاي کميته امداد در دهه چهارم و برنامه‌هاي اين نهاد طی امسال ، بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي مردمي با محوريت مساجد و مراکز نيکوکاري انجام مي‌شود.

مدير کميته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اينکه از سال گذشته تاکنون چند مرکز نيکوکاري با محوريت مساجد در شهرستان زنجان ايجاد شده است، گفت : طي يک سال تلاش شده از ظرفيت خيرين و نيکوکاران در اين مراکز بهره لازم به عمل آيد.

عبداللهي با بیان اينکه بر اساس آمار گرفته شده تا پايان مهر امسال 15 ميليارد ريال صدقه در شهرستان زنجان جمع‌آوري شده است، افزود: از اين مبلغ 2 ميليارد و 73 ميليون ريال در مهر ماه جمع‌آوري شده است.

وی با اشاره به هزينه‌کرد صدقات، خاطر نشان کرد : اين مبالغ در راستاي حل مشکلات فوري نيازمندان، ارائه خدمات فرهنگي به مددجويان، تهيه جهيزيه نوعروسان مددجو، ارائه خدمات عمراني به جامعه هدف، در بخش درمان، در راستاي پرداخت وام کارگشايي، در قالب اشتغالزايي مددجويان و در امور اجرايي هزينه مي‌شود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: زنجان ، نیازمندان ، کمک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.