سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختتامیه دومین جشنواره و نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پاک برگزار می گردد

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: اختتامیه دومین جشنواره و نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پاک به میزبانی دانشگاه الزهراء اول آذر ماه برگزار می گردد.

حسین میرزایی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت : دومین جشنواره و نمايشگاه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پاک به میزبانی دانشگاه الزهراء و همكاري اداره كل فرهنگي و اجتماعی وزارت علوم  و ستاد مبارزه با مواد مخدر در سطح  دانشگاه ها و مرکز آموزش عالی استان های تهران،  البرز،  مركزي،  قم و اصفهان  برگزار گردیده است. 

وی افزود: این جشنواره با هدف مشارکت بیشتر دانشجویان در مقوله پیشگیری از اعتیاد و ارتقاي سطح سلامت و کاهش آسیب های اجتماعی محیط های آموزشی در قالب های متنوع فرهنگی، اجتماعی و هنري در سطح دانشگاه های کشور برنامه ریزی شده است.  

میرزایی تصریح کرد : داوری آثار رسیده به این جشنواره انجام شده و در نظر است نمایشگاهی از آثار رسیده دانشجویان به مدت 4 روز در دانشگاه الزهراء برپا شود. 

وی خاطر نشان کرد: جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پاک به صورت منطقه ای و به میزبانی 5 دانشگاه که هر یک دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استانهایی را تحت پوشش خود دارند، برگزار می گردد و همچنین در نظر است سومين دوره آن در سال جاري به ميزباني دانشگاه هاي تبريز،  بجنورد، يزد،  كردستان و خليج فارس برگزار گردد.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.