سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول دبیرخانه و دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای دانشجو:

تاکنون بیش از ۵۰۰ یادواره در ۳۰۰۰ واحد دانشگاهی کشور برگزار شده است

مسئول دبیرخانه و دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای دانشجو گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ یادواره در ۳۰۰۰ واحد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار شده است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان بسیج دانشجویی ، کنگره‌های استانی از ابتدای آذر ماه اقدام به جمع بندی یادواره‌ها و برنامه‌های کنگره‌های دانشگاهی و شهرستانی خود را به تفکیک شهر و دانشگاه و تاریخ اقدام خواهند کرد.

میلاد عزیزان دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای دانشجو گفت: از اول آذر ماه با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته کنگره‌های استانی در حال جمع بندی برنامه‌های خود هستند و تاکنون بیش از ۵۰۰ یادواره در ۳۰۰۰ واحد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار شده است.
 
وی افزود: هنوز جمع بندی گزارش استان‌ها به طور کامل انجام نشده ،زیرا هر کدام از استان‌ها به طور خاص به دنبال تولیدات خود نظیر مستند، وبلاگ، ادبیات، شعر، موسیقی، کتاب، فلش کارت و جمع آوری اطلاعات شهدای استان خود در حوزه‌های تبلیغاتی برگرفته از شهدا هستند.
 
عزیزان در ادامه گفت: استان‌ها با قدرت کار می‌کنند و کارهای تولیدی مختلفی که در سطح کشور انجام شده که فاخر و قابل ارائه و برنامه‌ریزی برای معرفی به عموم مردم است .
 
این تولیدات در کنگره های استانی جمع بندی شده و برگزیده آثار در اجلاسیه تهران در هفته اول اسفند ماه رونمایی می شود .
 
وی تصریح کرد: همزمان با کنگره‌های استانی تدفین شهدای گمنام در دانشگاه‌های کشور در دستور کار است.
 
دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای دانشجو گفت: فضای کنگره‌های استانی از دانشگاه‌ها خارج شده و با همکاری ارگان‌ها و نهادها میادین، پارک‌ها و خیابان‌ها به نام شهدا نام گذاری شده است.
 
وی افزود: با همت و تلاش تمامی دانشجویان و دانشگاه‌ها قرار است بانک اطلاعاتی شهدای دانشجوی کشور تکمیل گردد و در اجلاسیه تهران به صورت سایت بانک جامع اطلاعاتی شهدای دانشجو و نرم افزار چند رسانه‌ای که برای اولین بار در کشور می‌باشد رونمایی می‌شود.
 
وی خاطر نشان کرد: کنفرانس خبری کنگره ملی شهدای دانشجو به زودی با حضور حیدری دبیر کنگره و ریاست سازمان بسیج دانشجویی و حضور اصحاب رسانه در سازمان بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد.
 
 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.