سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پدر بهداد سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

متاسفانه به قهرمانان کم توجهی می‌شود/مشکلات تحصیلی بهداد ادامه دارد

پدر بهداد سلیمی گفت: باید عنوان کنم مسئولان از ورزشکاران انتظاراتی دارند ولی توجهی به بهداد و سایر ورزشکاران مدال آور نمی‌کنند.

پدر بهداد سلیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک مقام کسب شده توسط بهداد را به مازندرانی‌ها و تمام ملت ایران و جامعه ورزش تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که این‌گونه مقام‌ها باز هم در ورزش کشورمان تکرار شود. امیدوارم همه ورزشکاران در عرصه ورزش بتوانند موفق باشند و پرچم خوش‌رنگ کشورمان را در جهان به اهتزار در‌آورند.

وی در خصوص کسب رتبه دومی بهداد سلیمی عنوان کرد: از بهداد بیشتر از این انتظار نمی‌رود زیرا وی تلاش‌های زیادی کرده بود و نتیجه‌ای که گرفت حاصل کم توجهی مسئولان بود.

پدر بهداد سلیمی در ادامه با انتقاد شدید از بی‌توجهی مسئولان ورزشی تصریح کرد: متاسفانه مسئولان نسبت به ورزشکاران بسیار بی‌توجه هستند. یک ورزشکار برای رسیدن به مقام چه از بعد جسمی، روحی، تحصیلی و سایر موارد دیگر آسیب می‌بیند. ورزشکاری که وزنه می‌زند نیاز به توجه جدی مسئولان دارد و متاسفانه مسئولان توجهی نمی‌کنند انتظار زیادی هم از ورزشکاران دارند.

وی ادامه داد: شما نگاه کنید وقتی المپیک به پایان رسید خصوصا رشته وزنه‌برداری و بهداد حدود 18 ماه سردرگم بوده‌اند و حتی مکانی برای تمرین نداشته‌اند و این ورزشکار باید برای تمرین مسیر طولانی را طی کرده به کرج می‌رفت.

سلیمی بیان کرد: متاسفانه زحمات ورزشکاران از بین رفته است زیرا مسئولان در اوج بی‌توجهی نسبت به ورزشکاران هستند و این بسیار تاسف برانگیز است.

پدر بهداد سلیمی وزنه بردار کشورمان تاکید کرد: متاسفانه بهداد او که از سال 85 در تیم ملی حضور دارد و برای ایران و سربلندی کشورمان زحمات فراوانی کشیده است و به خاطر اینکه در تمرینات حضور یافته بود حتی از امتحانات دانشگاه بازماند و مدرک وی را نداده‌اند و این مسئله بر روحیه‌اش تاثیر سوء می‌گذارد.

وی اضافه کرد: من به هیچ وجه موافق رکورد زنی بهداد نبودم و نیستم و دوست ندارم رکورد رضازاده را بزند.

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان توجه فراوانی به ورزشکاران مدال آور المپیکی معطوف دارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
7777
۰۸:۲۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۳
حتما به قول خودشون مشکلاتشون رو حل نکردن که نقره گرفت
پدرام
۲۰:۰۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
بابا نخواستیم اگه اون مرد بود و با علی بود میرفت جلوی بد حجابی های زنش رو میگرفت لطفا تایید شود دوستدار اسلام وایران
فریبرز
۱۹:۵۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
دست آقای رضازاده درد نکنه با این وضع وزنه برداری!!!1
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
چرا رکورد رضازاده را نزند؟؟؟// از سرنوشت حسینی ترسیدین؟؟؟؟ حق دارین