سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگیری ارتش یمن با افراد مسلح در منطقه "مأرب"

امروز، یکشنبه براثر انفجار لوله‌های صادرات نفت، نیروهای ارتش یمن، با افراد مسلح در استان "مأرب" واقع در شرق این کشور در گیر شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "القدس العربی"؛ امروز، یکشنبه براثر انفجار لوله‌های صادرات نفت، نیروهای ارتش یمن، با افراد مسلح در استان "مأرب" واقع در شرق این کشور، در گیر شدند.

یک منبع نظامی در ارتش یمن گفت: درگیری‌های شدیدی در منطقه "وادی عبیده" واقع در این استان، میان نیروهای ارتش و عناصر تخریب‌گر و مسلح که بر سر راه خودروهای حامل توربین‌های تولید برق، جهت تسلط بر ان کمین کرده بودند، درگرفت.

این منبع افزود: ارتش به محض اطلاع از این واقعه، تیپ زرهی و پیاده نظام های خود را فراخواند و خیلی زود بر این منطقه مسلط شد و پس ناکام گذاشتن این افراد مسلح، توربین‌ها را به طور سالم به مقصد خود منتقل کرد.

وی اشاره کرده است که تعدادی از این افراد مسلح، پیش از عقب نشینی و فرار به منطقه  "الدماشقه" مجروح شدند، ولی لوله‌های انتقال نفت، در 37 کیلومتری این منطقه را منفجر کردند.

این منبع نظامی توضیح داد که اکنون، نیروهای ارتش جهت بازداشت این افراد و تحویل آنان به مقامات قضایی، در حال تعقیب آنان هستند.




انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، یمن ، ارتش ، درگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.