سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاملان تیراندازی و گروگانگیری در نیکشهر دستگیر شدند/ کشف یک قبضه کلاش از مخفیگاه متهمان

فرمانده انتظامی نیکشهر گفت: با تلاش ماموران انتظامی نیکشهر 2 شرور مسلح و سابقه‌دار طی یک عملیات شبانه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ غلامرضا بزی گفت: در پی وقوع چند فقره تیراندازی در سطح حوزه که باعث ایجاد ناامنی در منطقه شده بود بلافاصله چند اکیپ ویژه از کارکنان انتظامی تشکیل و بررسی موضوع به طور گسترده آغاز شد.
 
وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات گسترده تخصصی و با اشرافیت اطلاعاتی، سرنخ‌هایی از دخالت یکی از افراد شرور و سابقه‌دار در این رابطه به دست آوردند.
 
فرمانده انتظامی نیکشهر با اشاره به اینکه این فرد تحت تعقیب مراجع قضایی بوده و مکان ثابتی ندارد، تصریح کرد: ماموران با اقدامات تخصصی، مخفیگاه این متهم را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی از محل بازرسی کرده و او را به همراه همدستش دستگیر و از آن‌ها یک قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه کشف کردند.
 
وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه، تیراندازی منجر به جرح، گروگانگیری و خرید و فروش مواد مخدر هستند، گفت: این افراد در تحقیقات تخصصی پلیس، به همدستی در تیراندازی و گروگانگیری در اردیبهشت ماه امسال، تیراندازی منجر به جرح، حمل و استفاده از یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری، خرید و فروش مواد مخدر، حمل اتباع بیگانه و یک فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند.
 
بزی با بیان اینکه متهمان پس از پایان تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی ضمن ارائه خدمات مختلف انتظامی به اقشار مردم در برخورد با قانون‌شکنان و هنجارگریزان به طور جدی عمل می‌کند و اجازه نمی‌دهد این افراد به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.