سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسلامشهر

آغاز ساخت پروژه تصفیه خانه فاضلاب بهداشتی شهرستان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر از اختصاص 500 میلیارد ريال بودجه و شروع همزمان 5 پیمانکار برای تکمیل پروژه تصفیه فاضلاب شهرستان اسلامشهر خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران (سامات) ، حسین بیگلری با اعلام این خبر گفت: باتوجه به پیگیری های متعدد این اداره و همکاری سایر ارگانهای ذیربط ، اداره آب و فاضلاب اقدام به احداث 8 کیلومتر مسیر شبکه گذاری لوله و انتقال فاضلاب نمود .

وی افزود: این مسیرها از انتهای شهرک قائمیه این شهرستان شروع و از بلوار الغدیر به سمت خیابان برندصیفی مسکن مهر ضیاء آباد و خیابان ولیعصر (عج) واوان ادامه داشته و در نهایت به محل تصفیه خانه مرکزی شهر متصل خواهد شد.

بیگلری با اشاره به همکاری فرمانداری شهرستان در انجام این پروژه اظهار داشت: بودجه ای بالغ بر 500 میلیارد ريال به این پروژه اختصاص داده شده و برای تسریع در تکمیل این طرح،  پروژه با 5 پیمانکار شروع به کار نموده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تا افتتاح این پروژه نظارت مستمری بر عملکرد صحیح پیمانکاران خواهد شد تا این پروژه بدون هیچ مشکلی به بهره برداری برسد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.