سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از کتابدارهای معاونت اجتماعی منطقه یک در سرای محله تجریش

مدیر اداره فرهنگی منطقه یک گفت: روز چهارشنبه 28 آبان ماه مراسم تقدیر از کتابدارهای معاونت اجتماعی، مسن‌ترین، جوان‌ترین و فعالترین عضو کتابخانه‌های معاونت‌های اجتماعی منطقه به مناسب هفته کتاب تقدیر می‌‌شود.


شهرام پاشایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: هفته کتاب که از 24 آبان ماه تا اول آذر است، در این هفته از ناشر برتر منطقه، نویسنده برتر منطقه، در سالن اجتماعات محله سرای تجریش تقدیر می‌‌شود.

وی بیان کرد: در این مراسم از تعدادی برندگان مسابقات کتابخوانی با حضور کارگران معاون امور اجتماعی منطقه، پاشایی مدیر اداره فرهنگی منطقه و مهمانانی از اداره کل فرهنگی تقدیر می‌شود.

مدیر اداره فرهنگی منطقه یک تصریح کرد: برگزاری مسابقات مختلف، مسابقه کتابخوانی با موضوع فرهنگ عاشورایی، مسابقه کاریکاتور با موضوع کتاب و کتابخوانی، مسابقه از کتابداران محله خود چه انتظاری دارید از بر نامه‌های هفته کتابخوانی است.

پاشایی اظهار داشت: برنامه کتابخوانی و قصه‌خوانی برای مهدهای کودک در سرای محلات و بازدید  از کتابخانه از سوی مهدهای کودک و معرفی کتابخانه به کودکان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در سرای محلات، زدن زنگ کتاب در مدارس و معرفی کتابخانه محله به مدارس از برنامه‌های هفته کتابخوانی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.