سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهشتی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

برنامه احتمالی غرب برای لغو تحریم‌ها/ حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی و پیشرفت اقتصادی در مقابل تحریم‌ها

یک کارشناس مسائل هسته‌ای گفت: در حال حاضر غرب می‌خواهد به جای لغو تحریم‌ها، آنها را به حالت تعلیق دربیاورد، آن هم بخش اقتصادی تحریم‌ها را نه بخش مربوط به تسلیحاتی و تاسیسات هسته‌ای، چرا که هر زمان خواست مجددا تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کند.

"حسن بهشتی‌پور" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، گفت: ایالات متحده تحریم‌های ناعلادلانه‌ای را خارج از چارچوب قوانین بین‌الملل علیه ملت ایران اعمال کرده و از آنها به عنوان ابزار فشار علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: تا زمانی که غرب متقاعد نشود که این ابزار برای اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی ایران کارایی ندارد، همچنان به سیاست‌های خودش ادامه خواهد داد.

این کارشناس مسائل هسته‌ای تصریح کرد: غرب در راستای تنظیم رفتار ایران با استفاده از این ابزارها است و اگر جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد در این زمینه ابزارها را از آمریکا بگیرد باید در داخل کشور به صورت واقعی نه شعاری به سوی اقتصاد مقاومتی برویم و ثابت کنیم که کشورمان به راحتی می تواند با وجود تحریم‌ها به پیشرفت اقتصادی خود ادامه دهد.

بهشتی‌پور در پایان با اشاره به تعلیق تحریم‌ها از سوی غرب، خاطرنشان کرد: در حال حاضر غرب می‌خواهد به جای لغو تحریم‌ها، آنها را به صورت تعلیق دربیاورد، آن هم بخش اقتصادی تحریم‌ها را نه بخش مربوط به تسلیحاتی و تاسیسات هسته‌ای را، چرا که هر زمان خواست مجددا تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کند.

انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.