سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای آنتی وار به نقل از منابع ایرانی:

مذاکرات هسته‌ای تمدید می‌شود

پایگاه اینترنتی آنتی وار در گزارشی نوشت : به گفته منابعی در ایران، مذاکرات هسته ای میان ایران ، آمریکا و اتحادیه اروپا به نتیجه دلخواه نرسیده و تمدید خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی ایران هسته‌ای روز جمعه اعلام کرد توافق کلی که شامل جزییات دقیق توافق نباشد تنها گزینه ای است که دولت حسن روحانی رئیس جمهوری ایران تا پیش از پایان ضرب الاجل 24 نوامبر به شدت مد نظر دارد.

هدف مذاکرات در مسقط پایتخت عمان رفع اختلافات مهم میان ایران و قدرت های غربی بر سر تعداد مجاز سانتریفوژهای بود که ایران می تواند به فعالیت آنها ادامه دهد.

جدول زمانی و ابعاد کاهش تحریم ها نیز از دیگر محورهای این مذاکرات بود. هیچ توافق محسوسی در مسقط حاصل نشد و همه طرف ها پیش از نشستی که این هفته برای رایزنی های بیشتر در وین برگزار می شود به پایتخت هایشان بازگشتند.

علا الدین بروجردی نماینده و رئیس کمیته سیاست خارجه و امنیت ملی پارلمان ایران اعلام کرد مذاکرات مسقط چالش برانگیز بود و توافق نهایی جامع باید به تایید مجلس برسد.

بروجردی افزود گروه مذاکره کننده ایران اعلام کرد جمهوری اسلامی از خطوط قرمز عبور نکرده و به شدت خواهان لغو تحریم ها به عنوان نتیجه لازم هر توافقی است.


انتهای پیام./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.