سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هدف ارتقاء کیفیت سیما و منظر شهری انجام شد:

فاز دوم جمع آوری سازه های تبلیغاتی

هادی صادقی، معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه فاز دوم جمع آوری سازه های تیبلغاتی واقع در بزرگراه مدرس حدفاصل اتوبان رسالت تا چهارراه جهان کودک در اتوبان حقاني انجام شد، گفت: این کار به منظور اصلاح دید و بهبود عملکرد فضاهای سبز واقع در این بزرگراه و در نهایت ارتقاء کیفیت سیما و منظر شهری انجام شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، او با تاکید بر اینکه اتوبان مدرس به ویژه در محدوده اتوبان حقانی یکی از سبزترین محورهای اتوبانی تهران محسوب می شود، افزود: با توجه به ضرورت برجسته کردن جذابیت های طبیعی این محدود جمع آوری سازه های تبلغاتی این محور در سه مرحله انجام شد.

وی با اشاره به اینکه با جمع آوری سازه های تبلیغاتی امکان استفاده از فضای هر دو طرف اتوبان محیا شده است، ادامه داد: در بخش اول پرتابل ها و سازه های فرهنگی که  متعلق به خود سازمان بوده و امکان تغییر تعهدات در مقابل آن وجود داشت، برداشته شد.

به گفته صادقی با توجه به تعهد سازمان زیباسازی شهر تهران در مقابل شرکت های تبلیغاتی طرف قرارداد در این محدوده، برای جمع آوری سایر سازهای تبلیغاتی، سازمان تا پایان تعهدات خود در مقابل شرکت ها صبر کرده و با پایان تعهدات سه سازه تبلیغاتی عظیم در این محدوده جمع آوری شد.

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه برای ارتقاء دید فضای سبز این محور جمع آوری سازه ها در این محدوده به قوت خود باقی است و همچنان ادامه دارد، گفت: در مرحله سوم چند بیلبورد تبلیغاتی واقع در بزرگراه مدرس حدفاصل اتوبان رسالت تا چهارراه جهان کودک در اتوبان حقاني برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فاز ، جمع آوری ، سازه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.