سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری همایش سراسری مسئولان مراکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

همایش سراسری مسئولان مراکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران و بسیج کشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران و بسیج در این همایش گفت: نشر ارزش های دفاع مقدس می تواند روحیه ایثارگری ، از خودگذشتگی ، وحدت و انسجام مردم و جوانان را در مقابل تهدیدات دشمنان حفظ کند.

سردار احمد حق طلب افزود: ترویج ارزش های دفاع مقدس در شرایط کنونی نقش مهمی در همبستگی ایران اسلامی برای مقابله با تهدید احتمالی گروه های تروریستی در منطقه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت های مالی و تسلیحاتی کشورهای عربی و اروپایی از گروه های تروریستی منطقه افزود: این گروه ها متشکل از سلفی ها ، تکفیری ها و وهابیان هم اینک به تجهیزات نظامی زیادی مانند بالگرد ، هواپیما و موشک مجهز شده اند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت : بیان مباحث ستادی و بررسی مشکلات از مهمترین موضوعاتی است که در روز نخست همایش مطرح می شود و در روز دوم آن نیز پنج کارگاه آموزشی با محورهای جمع آوری آثار دفاع مقدس ، کنگره ، یادمان شهدا ، راویان ، فرهنگ ، هنر و ادبیات نشر برگزار می شود.

این همایش با حضور بیش از 50 نفر از مسئولان مراکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج همه استان های کشور برپا شده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: مشهد ، همایش ، مراکز ، نشر ، دفاع ، مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.