سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالبی: تشکیل تیم تخصصی قایقرانی برای مسابقات المپیک

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی از تشکیل یک تیم تخصصی برای ورود به مسابقات المپیک برزیل خبر داد.

ناصر طالبی نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین رویداد‌های فدراسیون تشکیل یک تیم تخصصی برای اعزام و کسب مدال است که هم اکنون تیم تخصصی ما با تعدادی سرمربی و زیر نظر آقای اقلیمی مشغول به کار هستند و این تیم حداقل تا یک ماه دیگر داخل کشور خواهند بود.

وی افزود: هم اکنون به علت برودت هوا تیم ملی و رئیس فدراسیون قایقرانی آقای امینی اردویی در دزفول خوزستان با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با فدراسیون برگزار شده است.

طالبی در ادامه تصریح کرد: بعد از اجرای این اردوی داخلی تیم برگزیده ما در پرتغال و اسپانیا به مصاف اردوی جهانی خواهند رفت.

وی در ادامه بیان داشت: کسب سهمیه المپیک از 28 مرداد تا اول شهریور 1394 در مسابقات جهانی و در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد و کسب سهمیه المپیک مشخص می‌شود.

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه تأکید داشت: همچنین مسابقات جهانی آب های آرام در مهرماه 1394 در کشور اندونزی و در مرحله دوم قهرمانی آسیا برگزار می شود.

وی افزود: بازیکنانی که به پرتغال و اسپانیا می‌روند در کاپ‌های اول، دوم و سوم جهانی حضور پیدا خواهند کرد.

طالبی در ادامه تأکید داشت: همچنین مسابقات روئینگ از 8 تا 15 شهریور سال آینده در فرانسه برگزار خواهد شد و انتخاب قهرمانی جهان و کسب سهمیه برای برزیل مشخص می شود ولی مسابقات جهانی، مکان برگزاری آن هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: المپیک ، قایقرانی ، طالبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.