سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشارتصاویری از شلیک موشک توسط جنگنده‌های اوکراینی به هواپیمای مالزیایی

شبکه های دولتی تلویزیون روسیه تصاویری ماهواره ای از اسقاط هواپیمای مسافربری مالزی در اوکراین پخش کرد که بر اساس آن، این هواپیما توسط جنگنده ای اوکراینی ساقط شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی،  این شبکه در گزارشی اعلام کرد که شبکه های دولتی تلویزیون روسیه تصاویری ماهواره‌ای را پخش  کرده‌اند که بر اساس آن جنگنده‌ای اوکراینی اقدام به پرتاب موشک به هواپیمای مسافربری MH17  مالزیایی که در ماه جولای ساقط گردید و 298 سرنشین آن کشته شدند، کرده است.

این تصاویر را که "کانال یک" تلویزیون دولتی روسیه منتشر کرد نشان می‌دهد که این جنگنده اقدام به آتش گشودن می‌کند و این شبکه روسی اعلام کرد که که این جنگنده سبب ساقط کردن هواپیمای مالزیایی گردیده است.

گفتنی است، انتشار این تصاویر درآستانه شروع نشست سران جی بیست در استرالیا که در آن" ولادیمیر پوتین"، رئیس جمهوری روسیه نیز شرکت دارد، صورت می‌پذیرد.

شایان ذکر است که پس از اولین تحقیقات، "پنتاگون" وزارت دفاع آمریکا، اعلام کرده بود که هواپیمای مسافربری مالزی با موشکی زمین به هوای روسیه در منطقه‌ای که جدایی طلبان هوادار روسیه بر آن مسلط هستند، ساقط شده است.

این در حالیست که پیشتر روسیه اعلام کرده بود که یک جنگنده اوکراینی از نوع سوخو 25 در فاصله 3 تا 5 کیلومتری این هواپیما در حال پرواز بوده، اما کوالالامپور اعلام کرد که این هواپیما با موشک زمین به هوا ساقط شده است.


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.