سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید خبر داد

ادامه خدمات فوق تخصصی به ایثارگران در سطح بین المللی

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به گزارشی درباره حضور متخصصان به نام جهان در کشور برای درمان ایثارگران، از تداوم برنامه بهره مندی از اساتید مطرح بین المللی در برنامه های درمانی ایثارگران خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، عبدالرضا عباسپور با اشاره به انواع مختلف خدمات بهداشتی درمانی به ایثارگران گفت: برای درمان این قشر از جامعه، از بهترین مراکز فوق تخصصی کشور و تجربیات اساتید به نام جهان بهره می گیریم.
 
وی افزود: معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ارائه بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان و همچنین در دسترس بودن آنها، به طور متناوب از اساتید کشورهای دیگر دعوت به عمل می آورد.

عباسپور  با بیان اینکه در مهرماه سال جاری پروفسور «والتر اشتومر» و پروفسور« کلین هاوس» از کشور آلمان به ایران سفر کردند، تصریح کرد: این فوق تخصصان جراحی مغز و اعصاب با ویزیت 67 نفر از ایثارگران، 50 نفر از آن ها را تحت عمل جراحی قرار دادند.
 
به گفته وی، یکی از این بیماران فرزند شهیدی بود که برای اولین بار در ایران به روش INTER CRANIAL RECORDING تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
 
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهیدعنوان کرد: پروفسور مهاجر و پروفسور شرمت فوق تخصص جراحی گردن از کشور آلمان همچین به همراه گروهی متخصص در مهر ماه سالجاری 86 نفر از جانبازان را ویزیت کردند .
 
به گفته عباسپور، 4 نفر از این افراد مورد عمل جراحی ستون فقرات، کارگزاری پمپ کنترل درد، نصب دستگاه استیمولاتور قرار گرفتند.
 
وی با بیان اینکه پروفسور اشتومر در ادامه برنامه های درمانی بنیاد شهید، بار دیگر آذرماه به ایران خواهد آمد، اضافه کرد: وی از جدیدترین روش جراحی استفاده می کند بدین ترتیب که بیمار در حین عمل می تواند بیدار باشد و بدون احساس درد بر روی صفحه نمایش، چگونگی عمل خود را مشاهده کند.
 
عباسپور با اشاره به سایر برنامه های درمانی بنیاد، خاطر نشان کرد: پروفسور اشتانسل دیگر فوق تخصص آلمانی در زمینه ریه نیز برای تکمیل درمان جانبازان در آذرماه به ایران خواهد آمد و پس از ویزیت جانبازان با مصدومیت شیمیایی در مراکز فوق تخصصی، نسبت به عمل جراحی تنگی های تراشه و کنترل عمل های قبلی خواهد پرداخت.
 
وی با بیان این مطلب که در آینده نیز شاهد حضور تدریجی متخصصان بنام دنیا برای ارائه خدمات به ایثارگران در مرکز علوم اعصاب شفا هستیم، گفت: در کنار این اقدامات یک سمپوزیوم علمی نیز با حضور متخصصان ایران برگزار شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: خدمات ، بین المللی ، ادامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.