سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح غربالگری دیابت در غرب تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 همزمان با هفته ملی دیابت با هدف ارتقای سلامت شهروندان از طرح غربالگری دیابت رایگان در این منطقه خبر داد.

 مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته دیابت برنامه‌های متنوعی در خصوص آگاه‌سازی شهروندان نسبت به این بیماری خطرناک در غرب تهران برگزار می‌شود.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در ادامه افزود: با توجه به تاثیر تغذیه مناسب در سلامت شهروندان جشنواره غذای سالم با هدف معرفی محصولات غذایی به شهروندان در سرای محلات برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به مناسبت روز جهانی دیابت، همایش بزرگ دیابت بیماری خاموش گردهمایی بزرگ اعضای کانون‌های دیابت منطقه در بوستان ولایت و کارگاه‌های آموزشی و مسابقه‌های مختلف علمی و فرهنگی با محوریت دیابت، تقدیر از دبیران محله‌ای کانون‌های دیابت و غیره از جمله برنامه‌های منطقه است که برگزار می‌شود.
 
خسروی در پایان گفت: با توجه به شیوع بیماری دیابت در جامعه پایگاه تست و غربالگری دیابت در سطح محلات،‌مدارس و مساجد با استقرار کارشناسان سلامت برپا و خدمات مورد نیاز به شهروندان ارائه می‌شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دیابت ، غربالگری ، طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.