سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار فرابورس ایران اعلام کرد

درج نماد معاملاتی دو شرکت در تالار شیشه‌ای

فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به عنوان یکصد و هفتاد و یکمین نماد معاملاتی در بازار پایه فرابورس و بیمه اتکایی ایرانیان به عنوان چهل و هفتمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شدند.

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ بازار فرابورس ایران اعلام کرد: به استناد تبصره ب ماده 99 قانون پنجم توسعه و موافقت کمیته عرضه شرکت فرابورس ایران، شرکت فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه از 21 آبان امسال در فهرست نرخ های بازار پایه فرابورس به عنوان یکصد و هفتاد و یکمین نماد معاملاتی درج شد.

بر اساس این گزارش؛ شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه در فهرست شرکتهای پذیرفته شده در فرابورس با نماد "رفاه" در گروه «خرده فروشی به استثنای وسایل نقلیه موتوری» و زیرگروه «خرده فروشی مواد غذایی، نوشیدینی و غیره» درج شده است.

همچنین در پی احراز شرایط پذیرش، شرکت بیمه اتکایی ایرانیان به عنوان یکصد و چهارمین نماد معاملاتی و چهل و هفتمین شرکت در بازار اول، در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج شد.

این گزارش می‌افزاید: هیئت پذیرش در جلسه 15 مهر امسال با تقاضای پذیرش سهام این شرکت در فهرست نرخ‌های بازار اول فرابورس ایران موافقت کرد.

این شرکت به عنوان یکصد و چهارمین نماد معاملاتی و چهل و هفتمین شرکت در بازار اول در فهرست شرکتهای پذیرفته شده در فرابورس با نماد "اتکای" در گروه «بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی» و زیرگروه«بیمه غیرزندگی» درج شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تالار ، شرکت ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.