سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی برگزاری تور دوچرخه سواری اسپانیا در شب

مقامات شورای شهر مادرید‌ از فدراسیون دوچرخه سواری اسپانیا درخواست کردند به منظور اجتناب از ترافیک سنگین شهری مرحله فینال تور دوچرخه سواری این کشور –ولتا- در شب برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون‌ جهانی دوچرخه سواری، مسابقات تور دوچرخه سواری اسپانیا ملقب به ولتا‌ پس از تور دو فرانس یکی از معتبرترین‌ رقابت‌های بین‌المللی دوچرخه سواری است.
 
این رقابت در سال 2015 از روز 22 آگوست آغاز به کار می‌کند اما مقامات شهری مادرید نگران ترافیک سنگین ایجاد شده بواسطه در هنگام برگزاری مسابقات هستند شورای شهر مادرید از فدراسیون دوچرخه سواری اسپانیا درخواست کرد، مرحله پایانی ولتا که پس از آن مراسم اهدا جوایز نیز برگزار می‌شود برای شب برنامه‌ریزی شود مرحله فینال ولتا 13 سپتامبر آینده برگزار خواهد شد و مقامات شهر مادرید‌ قول مساعد دادند با نورپردازی مناسب، مسیر مسابقه را به خوبی روشن کنند تا مشکلی برای شرکت کنندگان بوجود نیاید.
 
تصمیم‌گیری نهایی در این مورد 10 ژانویه انجام خواهد شد رقابت‌های تور دو فرانس در سال 2013 هم شاهد برگزاری چند مرحله  در شب بود که با موفقیت‌ انجام شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تور ، شهر ، مادرید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.