سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آن چه در روی خط تهران پنج شنبه این هفته گذشت:

افتتاح ایستگاه‌های مترو به تاریخ پیوست...!؟ /خیابانی که به نمایشگاه خودرو تبدیل شده...!؟

در روی خط تهران پنج شنبه این هفته پیگیری موضوع های وجود همزمان تابلوهای پارک ممنوع پارک‌بانان در یک نقطه و پرداخت جریمه و هزینه پارک خودرو، مشکل افتتاح نشدن برخی از ایستگاه‌های مترو، حضور حیوانات مختلف در بوستان‌های تهران و خرید و فروش خودرو در بلوار قائم- قصر فیروزه صورت گرفت.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با افزایش جمعیت و تکنولوژی آمار خودروها نیز در شهر تهران با افزایش روز افزون مواجه می شود به طوری که هنگام پارک خودرو در این شهر بزرگ شهروندان با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند.
 
این بار نیز با خبر شدیم شهروندان خیابان زنجان شمالی علاوه بر مشکل پارک خودروهایشان با  جریمه و حمل خودروهای خود با جرثقیل به پارکینگ مواجه شدند.
 
اهالی خیابان زنجان شمالی به روی خط تهران آمدند تا چاره‌ای برای رفع مشکلشان اندیشیده شود.

موضوع را معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور در میان گذاشتیم.

سرهنگ جهانی در پاسخ گفت:‌ هر راننده‌ای که هدایت تصویری را در اختیار دارد و صاحب گواهینامه است به ضوابط ابتدایی از جمله تابلو و پارک بان آشنایی دارد در محل‌هایی که تابلوهای ایستادن یا توقف ممنوع وجود دارد پارک خودرو ممنوع است ورانندگان با جریمه و حمل با جرثقیل به پارک مواجه خواهند شد.
 
پارکبان به هیچ وجه حق ندارد از محل توقف ممنوع برای پارک خودرو و دریافت وجه استفاده کند هیچ هماهنگی در این خصوص میان پلیس راهور و پارکبانان انجام نشده است.
 
رئیس مرکز کنترل و محل اعزام شده است چهار تابلوی ایستادن ممنوع در خیابان زنجان شمالی وجود دارد در کنار و میان تابلوهای توقف یا پارک ممنوع تابلوهای پارک بانان وجود دارد. هماهنگی‌های لازم نظارت و کنترل  بیشتر در این باره انجام  خواهد شد تا مشکل پارک خودرو در این محل بر طرف شود.

*افتتاح ایستگاه‌های مترو به تاریخ بپیوست...!؟

پس از گذشت مدت‌ها از زمان بهره برداری خطوط مختلف مترو در شهر تهران هنوز برخی از ایستگاه‌های مترو افتتاح نشده است.

ایستگاه‌هایی که با نبودشان مسیر شهروندان برای رسیدن به ایستگاه‌های دیگر را طولانی کرده است.

موضوع را منتظری معاون تحقیقات و فنی شرکت راه آهن شهر تهران در میان گذاشتیم ایشان در پاسخ اظهار داشت:‌ایستگاه های مترو آماده است به محض اعلام  زمان افتتاح این ایستگاه‌ها به صورت رسمی افتتاح خواهد شد ما آمادگی داریم تا ایستگاه‌ها را برای استفاده شهروندان بازگشایی کنیم مسئله مهم برای افتتاح این ایستگاه‌ها مراقبت بیشتر است منتظریم تا زمان افتتاح اعلام شود.
 
ایستگاه‌های قسمت جنوب خط 3مترو، ایستگاه‌ شریعتی وسط ایستگاه قسمت مرکزی خط سه مترو، ایستگاه فاطمی و... از زمانی که زمان افتتاح اعلام شود درب‌های آن را باز خواهیم کرد.
 
*بوستان‌های شهر یا باغ وحش حیوانات...!؟

این روزها بوستان‌های شهر تهران با حضور حیوانات مختلف آزاد مواجه شده است به طوری که هر شهروند هنگام ورود به بوستان‌ها حیوان‌های خود را برای گرداندن در این بوستان می آورند.
 
گرداندن حیوانات در بوستان‌های شهر تهران آن قدر زیاد شده که به یک موضوع عادی تبدیل شده است.
 
*خیابانی که نمایشگاه اتومبیل شده...!؟

مشکل تردد خودروها و افزایش ترافیک در شهر تهران یکی از مهم ترین دغدغه‌های شهروندان این شهر بزرگ است.

این روزها پارک دوبله یا سوبله برخی‌ها در کنار خیابان‌های تهران مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورده است.

این بار نیز اهالی خیابان قائم در محدوده قصر فیروزه به روی خط تهران آمدند و گله دارند خرید و فروش خودرو در بلوار قائم- قصر فیروزه  باعث افزایش ترافیک، آلودگی صوتی و تردد شهروندان شده است.
 
روی خط تهران این موضوع را پیگیر خواهد شد امیدواریم مسئولان هرچه سریع‌تر چاره‌ای برای رفع معضل این بزرگ بیاندیشند.

انتهای پیام /

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.