سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو اجرای ویژه نمایش "خانه تعطیل است" در یک روز

نمایش "خانه تعطیل است" به کارگردانی شیما فرهمند روز شنبه 24 آبان در تماشاخانه مشایخی با دو اجرای ویژه،میزبان عکاسان،خبرنگاران و هنرمندان تئاتر خواهد بود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، شیما فرهمند کارگردان نمایش «خانه تعطیل است» روز شنبه 24 آبان در ساعت 18:30 برای خبرنگاران و منتقدان تئاتر اجرایی ویژه دارد.سپس در همین روز ساعت20 با یک اجرای ویژه دیگر، به استقبال هنرمندان عرصه تئاتر،سینما و تلویزیون خواهد رفت.

نمایشنامه این تئاتر را امیر عالمی با اقتباسی از داستان «موضوع موقت» اثر جومپا لاهیری نوشته و محسن بهرامی و شیما فرهمند دو بازیگر آن هستند.

سایر عوامل نمایش نیز عبارتند از: سهراب مدیری(دستیار کارگردان)، پریسا نکوقدم(منشی صحنه)، نغمه ارجمند (عکاس) و احمدرضا حجارزاده(مدیر روابط‌عمومی).

اجراهای نمایش «خانه تعطیل است» تا پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت.این نمایش کاری از گروه تئاتر بلوط و مدت‌زمان آن ۴۵ دقیقه است.

دوست‌داران تئاتر برای تماشای این اثر نمایشی می‌توانند به نشانی میرداماد،خیابان قبادیان،پلاک ۵۳، سرای محله کاووسیه،تماشاخانه مشایخی مراجعه بفرمایند.همچنین برای رزرو بلیت از طریق نشانی الکترونیکی http://www.tiwall.com/theater/khanehtatilast یا تماس با شماره09366534270 اقدام کنند.




انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر ، نمایش ، اجرا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.