سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیدوار حاتمی: اجرای قوانین جدید در لیگ والیبال ملی را تضمین می‌کند

امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی گفت: بلافاصله از آن که در ایتالیا قوانین داوری از سوی فدراسیون جهانی تغییر کرد جزئیات را در اختیار تیمها قرار دادیم.

امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر امسال طبق آخرین قوانین تصویب شده از سوی فدراسیون جهانی اجرا می‌شود از نکات مهم مصوبه در این تغییرات خطای روی تور است که در گذشته هم در والیبال جهان اجرا می‌شد و ورزشکاران با این قانون غریبه نیستند.

وی تصریح کرد: طبق اعلام فدراسیون جهانی قوانین جدید باید از ابتدای ژانویه سال 2015 در تمامی مسابقات بین‌المللی اجرا شود با توجه به این مساله ما در نظر گرفتیم که اجرای موارد تغییر یافته باعث آگاهی بازیکنان و حضور موفق در مسابقات برون مرزی است و عدم اجرای آن باعث می‌شود که از دیگر تیمها و کشورها عقب بیافتیم و تیم ملی آسیب ببیند.

رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال در ادامه گفت: علاوه بر در نظر گرفتن قانون جدید خطای تور سرمربی از این پس در انتخاب همکارانش روی نیمکت اختیار بیشتری دارد و می‌تواند به جای پزشک و فیزیوتراپ از دیگر همکاران خود استفاده کند.

وی در پاسخ به این مساله که برخی مربیان نسبت به اجرای سریع قوانین جدید اظهار داشت: اگر ما از نیم فصل دوم هم قوانین جدید را اجرا می‌کردیم باز هم برخی مربیان نسبت به زمان اجرای قوانین اعتراض می‌کردند طبیعی است که هر تغییر و تحولی در ابتدای کار سخت باشد وی در نگاه کلی اعمال این قوانین از ابتدای فصل به نفع والیبال ملی است و باعث رشد و شکوفایی می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: حاتمی ، والیبال ، ایتالیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.