سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از 80 درصد سالمندان کهریزک بالای 75 سال سن دارند/ سالمندی با سن 120 سال رکوردار این مجموعه

بیش از 80درصد سالمندانی که اکنون در آسایشگاه خیریه کهریزک زندگی می کنند بالای 75 سال سن داشته و در میان آنها افرادی هستند که باسن بالاتر از 100 سال رکوردار سنی این مجموعه اند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نگاهی اجمالی و گذرا به زندگی بیش از 900 سالمند خانواده 1750 تختخوابی مجموعه بزرگ کهریزک و خدمات گوناگون و متنوعی که در حق این خانوادها به صورت روزانه به اجرا در می آید گواه از وجدان کاری، توانایی و استفاده از تجارب قیمتی است که مدیران و دست اندکاران این موسسه خود را ملزم به رعایت این قواعد می دانند.

بیش از 80 درصد سالمندانی که اکنون در آسایشگاه خیریه کهریزک زندگی می کنند بالای 75 سال سن داشته و در میان آنها افرادی هستند که باسن بالاتر از 100 سال رکوردار سنی این مجموعه اند که این امر حاکی از امید به زندگی در میان این عزیزان است .

بدون شک بسیاری از سالمندانی که هم اکنون با دارا بودن انواع مشکلات متعدد جسمانی و روحی در این خانه بزرگ از آنها نگهداری می شود روزگاری در خانه و در میان خانواده خود بوده و بنا به دلایلی  امروز عضو این خانواده بزرگ هستند .

آمار نشان می دهد؛ بیش از 80 درصد سالمندانی که اکنون در آسایشگاه خیریه کهریزک زندگی می کنند بالای 75 سال سن دارند و از همین تعداد هستند سالمندانی که سنین بالای 80 سال را داشته و همچنان با امید به زندگی ، روزگار می گذرانند.

لازم به ذکر است؛ در این میان 4 نفر از همین عزیزان با سنی بالاتر از 100 سال هم اکنون عضو این خانواده بوده و رکورد دار سن در این میان سالمندی است که 119 سالگی خود را پشت سرگذاشته و اکنون در آستانه 120 سالگی هستند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سالمند ، کهریزک ، آسایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.