سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چمران در دهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها:

حذف انتخاب شهردار توسط هیئت حل اختلاف در کمیسیون شوراها

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: طرح انتخاب شهردار توسط شورای حل اختلاف در کمیسیون شوراها و همچنین دیگر شوراها از متن قانونی حذف شده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدی چمران رئیس شورای عالی استان‌ها صبح امروز در دهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که در مجلس قدیم برگزار شد در خصوص طرح انتخاب شهردار توسط هیئت حل اختلاف، افزود: در خصوص طرح انتخاب شهردار توسط هیئت حل اختلاف با هر یک از نمایندگان مجلس صحبت شد و هر یک از این نمایندگان رأی خود را پس گرفته و این بند را قبول ندارند.

وی تصریح کرد: همچنین این طرح در متن قانونی کمیسیون شوراها حذف شده و جزئیات آن در جلساتی بحث و گفتگو می‌شود.

چمران از نمایندگان مجلس در خصوص انصراف خود در انتخاب شهردار توسط هیئت حل اختلاف تقدیر و قدردانی کرد و افزود: باید چیزی به تصویب برسد که موجب ارتقا و توانمندی شوراها و مردم سالاری دینی شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به تلاش‌های اعضای شوراها برای آبادانی شهر و روستاها بیان داشت: هر یک از اعضای شوراها برای مسائل کوچک و نقاط دور تماس می‌گیرند تا به نفع شهرشان قدمی برداشته باشند.

چمران در خصوص موضوع 5+1 خاطرنشان کرد: از تیم مذاکرات انتظار داریم که از این خط قرمزها یک قدم هم عقب برنداشته وبا عزم راسخ جلو بروند تا بتوانند به نتیجه مثبتی برسند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهردار ، کمیسیون ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.