سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلباران گواتمالا در اولین دیدار گرندپریکس

قدرتنمایی فوتسال ایران در غیاب ابرقدرتان

مسابقات بین المللی فوتسال گرندپریکس برزیل با دیدار تیم های ملی ایران و گواتمالا آغاز شد و در نخستین دیدار تیم ملی ایران حریفش را با نتیجه ۷-۲ شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نخستین دیدار تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت گرندپریکس برزیل با برتری پرگل شاگردان خسوس کاندلاس در برابر تیم نه چندان قدرتمند گواتمالا به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال ایران با ترکیب اولیه علیرضا صمیمی، علی اصغر حسن زاده، ابوالقاسم عروجی، فرهاد توکلی و حسین طیبی وارد زمین شده بود توانست بازی را در نیمه اول با نتیجه ۵ بر صفر به سود خود به پایان برساند و با خیال راحت به رختکن برود. اما گلزنی های تیم ملی فوتسال به نیمه اول ختم نشد و در همان دقایق ابتدای بازی در نیمه دوم دروازه گواتمالا گشوده شد تا ملی پوشان در ادامه به مرور کارهای تاکتیکی بپردازند و نتتیجه تلاش دو تیم در نیمه دوم نتیجه ۲-۲ و در مجموع نتیجه ۷-۲ به سود ایران باشد.

گلهای ایران در این بازی را حسین طیبی (۳گل) و مهدی جاوید و محمد شجری و علی‌اصغر حسن زاده ، فرهاد توکلی به ثمر رساندند.

تیم ملی فوتسال ایران با این پیروزی به دور دوم مسابقات و مرحله نیمه نهایی صعود کرده است اما برای اول شدن در گروه B و اجتناب از بازی مقابل برزیل در دیدار نیمه نهایی باید روز جمعه به مصاف تیم کاستاریکا برود.

گفتنی است مسابقات گرند پریکس در گذشته هر سال و با حضور ابرقدرتان جهان نظیر اسپانیا و روسیه و آرژانتین و ... برگزار می‌شده اما در این دوره ایران و برزیل تنها تیم های سطح بالای مسابقات می باشند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.