سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اقدام باشگاه استقلال غیر حرفه‌ای است/داور دربی باید به خوبی قضاوت کند

رئیس کمیته داوران در خصوص نامه باشگاه استقلال به سازمان لیگ درباره ندادن قضاوت به فغانی گفت: من این نامه را ندیدم اما اقدام باشگاه استقلال غیر حرفه‌ای است.

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: انتخاب داوران جزو اختیارات کمیته داوران است و ارتباطی به سازمان لیگ ندارد که باشگاه استقلال درخواستش را به این سازمان داده است.

وی در ادامه بیان کرد: به هر حال اگر هر باشگاهی بخواهد به سازمان لیگ نامه بزند و بگوید که فلان داور قضاوت نکند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

رئیس کمیته داوران در مورد شانس بالای جهانبازی برای قضاوت در دربی گفت: این موضوع صحت ندارد چراکه همه گزینه‌های داوری دربی به یک اندازه شانس قضاوت دارند. به هر حال مهم این است که تیم داوری در دربی بهترین عملکرد را از خود ارائه دهند و 2 تیم هم با انجام یک بازی خود باعث رضایت هواداران شوند.

وی تصریح کرد: بازی دربی پایتخت‌نشینان از حساسیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر داوری برای این بازی انتخاب می‌کنیم که تجربه قضاوت در بازی‌های مهم را داشته باشد.

اصفهانیان درباره زمان اعلام نام داور بازی بیان کرد: به محض اینکه به نتیجه رسیدیم چند ساعت قبل از بازی دربی نام داور را اعلام می‌کنیم. ما به خود داور بازی چند روز قبل اطلاع می‌دهیم اما برای اینکه مشکل ساز نشود نام وی را تا روز بازی رسانه‌ای نمی‌کنیم.

وی درباره وضعیت حقوق داوران اظهار داشت: هیچ پولی تا الآن به حساب داوران واریز نشده است و امیدوارم هرچه سریعتر حرف مهدی تاج نسبت به پرداخت حقوق داوران عملی شود و حق‌الزمه قبلی آنها نیز پرداخت شود.

اصفهانیان در ادامه افزود: نبی بیان کرده است که چک‌های داوران آماده شده و فقط امضای آنها مانده است. به هر حال قرار است مقداری از حق‌الزمه داوران پرداخت شود.

وی درباره سیستم رادیویی برای داوران در ایران عنوان کرد: شرکت سازنده تعدادی از این سیستم‌های رادیویی را در اختیار ما گذاشته اما به دلیل اینکه قطع و وصل می‌شد آنها را برگرداندیم تا درست کنند و به ما بدهند.

اصفهانیان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم داور بازی دربی به خوبی قضاوت کنند و از 2 تیم استقلال و پرسپولیس هم انتظار ارائه بازی خوب و تماشاگر پسند داریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
دیجی آگهی
۲۱:۰۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۳
واقعا عالی بود

مرسی

http://digiaghahi.ir
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۲ آبان ۱۳۹۳
ما که یک خط در میان بازیهای استقلال رو نگاه میکنیم کاملا واضحه که فغانی با بی طرفی سوت نمیزنه.
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۳
فغانی از هر لحظه برای ضربه زدن به استقلال استفاده می کند
مهدی
۱۲:۴۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۳
شما ها که آخرش نظر ششتقلالی ها رو قبول می کنید پس این پرت وپلاها چیه که می گید .لطفا با مردم روراست باشید.
مرتضی از داراب
۱۲:۰۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۳
این اقا دوکلمه حرف بلد نیست داره اعتبار یه باشگاه باقدمت بیش از 70 سال رازیر سوال میبره شما وعوامل داوریتون هرکاری از دستتون بربیاد واسه ضربه زدن به استقلا انجام میدین درسته استقلال لابی نداره اما خدا همیشه تولحظات سخت یاور مظلومین است واین را من هوادار همیشه ملکه ذهن کردم که تیم مقابل استقلال با 12 نفر بازی میکنه ونفر دوازدهم ذاوره