سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هامونی‌حقیقت:

همکاری سازمان بسیج با فدراسیون نقطه عطفی برای تیراندازی کشور است/ احداث 110 سالن تیراندازی توسط سازمان بسیج کشور

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: هدف از تفاهم‌نامه آمادگی و فراهم کردن امکانات لازم برای بازیهای المپیک نوجوانان 2018 است که بسیج کشور استعدادیابی بین جوانان و نوجوانان کشور را به عهده دارد.

احمدرضا هامونی‌حقیقت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ درباره همکاری سازمان بسیج کشور و برنامه‌های آن را برای توسعه تیراندزای کشور افزود: سازمان بسیج کشور بخاطر ارتباط تنگاتنگی که با قشر جوان و نوجوان کشور دارد تصمیم گرفته شد تا تفاهم‌نامه‌ای با سازمان بسیج برای کشف استعدادهای جدید صورت بگیرد.

وی عنوان کرد:‌هدف از این تفاهم‌نامه آمادگی و فراهم کردن امکانات لازم برای بازیهای المپیک نوجوانان 2018 و موفقیت کشور و فدراسیون است.

حقیقت افزود: در این تفاهم‌نامه قرار شد بسیج بخش اصلی استعدادیابی فدراسیون را به عهده بگیرد که نقطه عطفی برای تیراندازی کشور خواهد بود و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا از این موقعیت نهایت استفاده را ببریم.

دبیر فدراسیون تیراندازی درباره برنامه‌های سازمان بسیج برای تامین زیر ساختهای تیراندازی گفت: یکی از اتفاقات مهمی که صورت گرفته فعالیتی است که در ساخت و ساز اماکن تیراندازی توسط بسیج صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت:سازمان بسیج احداث 110 سالن تیراندازی را در برنامه کاری خود دارد که حدود 30 سالن آن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

حقیقت عنوان کرد: این برنامه پهلو می‌زند به تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که کشور در طول سالها تلاش برای توسعه این رشته انجام داده است.
 
انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.