سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير عامل بيمه ايران :

توسعه بيمه زندگي در الويت است

مدير عامل شرکت بيمه ايران ‌افزايش کيفيت خدمات ،توسعه فرهنگ بيمه و توسعه فرهنگ بيمه زندگي را از برنامه هاي اصلي اين شرکت در دوره جديد اعلام کرد و گفت : براي گسترش بيمه زندگي ، طرح بيمه‌ مان ( ماندگاري ، اميد ، نشاط) را عرضه کرده ايم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛محمود امرالهي از شهروندان خواست بيمه هاي زندگي و سرقت و مسئوليت را جدي بگيرند.

امرالهي گفت : در بيمه نامه "مان" همه نقايص بيمه نامه هاي جامع عمر و پس انداز اصلاح شده و به بيمه نامه اي منحصر بفرد در بيمه هاي زندگي تبديل شده است که به ايجاد اميد ، نشاط و ماندگاري در خانواده هاي ايراني کمک خواهد کرد.

وي با اشاره به اينکه گسترش فرهنگ بيمه به خصوص بيمه هاي زندگي از راهبردهاي اين شرکت بيمه اي است ، افزود: عرضه مناسب و سرمايه گذاري از محل فروش اين بيمه نامه به موفقيت اين طرح کمک مي کند و ما تلاش مي کنيم .
 
با ترويج بيمه نامه هاي زندگي ، ضريب نفوذ بيمه درکشور را افزايش دهيم.

مديرعامل بيمه ايران گفت : هر فرد با خريد اين بيمه از مبلغ بيست هزار تومان به بالا مي تواند به ميزان خريد خود در زمينه هاي مختلف زندگي از خدمات بيمه اي مان استفاده کند. 

امرالهي ، نداشتن محدوديت سني و انعطاف در پرداخت حق بيمه را از ويژگي هاي بيمه "مان" اعلام کرد و گفت : پرداخت 25 درصد سرمايه بيمه نامه به بيمه شده در صورت احراز عمر کوتاه بيمه گذار( در اثر بيماري يا نظر پزشک و...) از ديگر ويژگي هاي بيمه "مان" است.

مديرعامل شرکت بيمه ايران افزود : پوشش رايگان هزينه فوت در اثر حادثه ، قابليت ارائه معادل سرمايه بيمه درخواستي در زمان تکميل پرسشنامه فوت ( فقط يکبار و حداکثر تا سقف 50 ميليون ريال به مدت هفت روز ) ، ادامه پوشش هاي اصلي و تکميلي بيمه نامه در صورت تاخير يا پرداخت نشدن حق بيمه در سررسيد نيز از ديگر ويژگيهاي بيمه  «مان» است. 

وي پوشش تکميلي درمان سرطان تا 30 ميليون تومان خسارت ، پرداخت يک تا 3 برابر آخرين حق بيمه پرداختي سالانه بيمه گذار تا ده سال به صورت مستمري سالانه در صورت از کار افتادگي کامل و دائم بيمه گذار به علت حادثه و امکان برداشت از حساب اندوخته و واريز به آن را از مزيت هاي ديگر بيمه « مان » ذکر کرد.

انتهای ‍پیام/
برچسب ها: بیمه ، اقتصاد ، رشد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.