سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شفیعی در تذکر شفاهی مطرح کرد

ضرورت رسیدگی وزارت نفت به مشکلات پتروشیمی ممسنی

نماینده مردم فارس در مجلس گفت: هیئت‌رئیسه مجلس در دستور کارقرار دادن طرح تحقیق و تفحص از شرکت خدمات بازرگانی پتروشیمی تعلل می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نوذر شفیعی نماینده مردم فارس و ممسنی و رستم در جلسه علنی امروز چهارشنبه 21 آبان در تذکر شفاهی به هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حدود یک سال از طرح تحقیق و تفحص از شرکت خدمات بازرگانی پتروشیمی می‌گذرد اما متاسفانه در دستور کار هیئت‌رئیسه مجلس قرار نگرفته و علت آن هنوز مشخص نیست.
 
وی افزود: مردم بدانند که ما همواره مسائل آنان را در مجلس منعکس می‌کنیم بنابراین امیدواریم که هر چه سریعتر هیئت‌رئیسه به این مسئله توجه جدی کند.  
 
شفیعی در تذکری به وزیر نفت گفت: این وزارتخانه کارهای پتروشیمی شهر ممسنی را پیگیری نکرده و ما چندین بار به وزارت نفت مراجعه کرده‌ایم و حتی 20 بار جلسات مشترک برگزار شد اما به نتیجه مشخص نرسیدیم امیدواریم که این موضوع هر چه سریعتر پیگیری شود.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی در تذکری دیگر خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه بنده مخصوصا محورهای مواصلاتی روستایی با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و تاکنون تلفات جانی بسیاری داده است امیدوارم که وزیر راه به این مسئله توجه ویژه‌ای کنند چرا که من دراین باره پنج بار از وی سوال کردم و حتی یک بار هم استیضاحش را امضا کردم اما هنوز خبری از وزارت راه برای توجه به این محور نشده است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، صحن ، تذکر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.