سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی‌لاشکی در تذکر شفاهی:

فوتبال از اخلاق‌مداری دور شده است/ چرا اختلافات باید به درون ورزش رخنه کند؟

یک نماینده مجلس گفت: متاسفانه چند وقتی است که ورزش فوتبال کشورمان از انگیزه، تکنیک و شور دور شده و این نشان از این دارد که اخلاق در ورزش مرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ آبان) در تذکر شفاهی به وزیر ورزش گفت: متاسفانه فدراسیون فوتبال کشور چند وقتی است که از فن، انگیزه، شور و تکنیک دور شده است. این مسائل کم بود که اخلاق نیز در ورزش مرد.  
 
وی با اشاره به تصویر منتشر شده مایلی کهن در صفحه اول یکی از روزنامه‌های کشور گفت: بزرگ‌ترین مرد فوتبال کشور را دستبند زدند و به اوین راهی کردند، آن هم به علت درگیری مایلی کهن و دایی که دو عنصر لایق و بزرگ برای ورزش فوتبال کشورمان هستند.  
 
وی با ابراز تاسف از اینکه ورزش فوتبالمان از اخلاق مداری دور شده است، اظهار داشت: مگر ورزش ما پیشکسوت، صاحب و بزرگ‌تر ندارد، مگر مایلی کهن قاتل، جاعل و فاسد است، حتی دایی در ورزش کشورمان به عنوان یک اسطوره شناخته شده است.  
 
وی با تاکید بر اینکه همواره در دین اسلام به بخشیدن سفارش شده است، گفت: برای بخشیدن همواره باید بهانه‌ای پیدا کرد تا طرف مقابل بخشیده شود، این تصویر قشنگی نیست که از این مرد ورزشی کشورمان در جراید کشور منتشر شود و این عاقبت فردی است که خالصانه برای ورزش کشور وقت گذاشت.  
 
وی اضافه کرد: مایلی کهن با مربیگری‌اش، علی دایی را پرورش داد و ۶ گل به کره جنوبی زد.  
 
عضو کمیسیون آموزش و پژوهش مجلس افزود: چرا باید اختلافات به درون ورزش کشور رخنه کند، بنابراین وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال باید هرچه سریع‌تر برای حل این موضوع اقدام کنند تا پس از این شاهد اینگونه موضوعات نباشیم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اخلاق ، ورزش ، مرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.