سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج دور هفتم مسابقات شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا 2014- دهلی نو

هفت پیروزی و سه تساوی برای ورزشکاران ایران در پایان دور هفتم مسابقات شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا (رده سنی 14 تا 18 سال) رقم خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفت پیروزی و سه تساوی برای ورزشکاران ایران در پایان دور هفتم مسابقات شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا (رده سنی 14 تا 18 سال) رقم خورد.

دور هفتم بخش آزاد (93/8/21):

در پایان این دور از مسابقات که عصر دیروز (سه شنبه) برگزار شد، آرین غلامی، اشکان ازلی، مرصاد خداشناس، شاهین لرپری زنگنه و مسعود مصدق پور برابر حریفان خود از هند، فیلیپین، قزاقستان، قرقیزستان و هند به پیروزی رسیدند. سید محمد امین طباطبایی با حریف خود از ازبکستان به تساوی رسید. آرش طاهباز مغلوب حریف خود از هند شد.

دور هفتم بخش دختران:

در پایان این دور از مسابقات درسا درخشانی و محدثه علی جان زاده برابر حریفان خود از ویتنام و ترکمنستان به پیروزی دست یافتند. سیده فاطمه هاشمی و آناهیتا غلامی مقابل حریفان خود از فیلیپین و هند به تساوی رسیدند. طناز ازلی، آسانا قاضی زاده، ساناز دیزکوهی و مبینا علی نسب بازی را به حریفان خود از هند، ازبکستان، فیلیپین و هند واگذار کردند.

دور هشتم و نهم (پایانی) این مسابقات امروز صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

دور ششم بخش آزاد (93/8/20):

در پایان این دور از مسابقات که صبح امروز (سه شنبه) برگزار شد، آرین غلامی، مسعود مصدق پور و سید محمد امین طباطبایی برابر حریفان خود از هند، قزاقستان و هند به پیروزی رسیدند. مرصاد خداشناس با حریف خود از هند به تساوی رسید. آرش طاهباز، اشکان ازلی و شاهین لرپری زنگنه مغلوب حریفان خود از هند، ترکمنستان و هند شدند.

دور ششم بخش دختران:

در پایان این دور از مسابقات طناز ازلی، آسانا قاضی زاده، محدثه علی جان زاده و ساناز اسماعیلی دیزکوهی برابر حریفان خود از سری لانکا، امارات متحده عربی، هند و قزاقستان به پیروزی دست یافتند. آناهیتا غلامی و درسا درخشانی مقابل حریفان خود از هند به تساوی رسیدند. سیده فاطمه هاشمی و مبینا علی نسب بازی را به حریفان هندی خود واگذار کردند.

دور پنجم بخش آزاد (93/8/19):

در پایان این دور از مسابقات که صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد، آرین غلامی و مسعود مصدق پور برابر حریفان خود از تاجیکستان و هند به پیروزی رسیدند و سید محمد امین طباطبایی، آرش طاهباز را شکست داد. شاهین لرپری زنگنه با حریف خود از هند به تساوی رسید. اشکان ازلی و مرصاد خداشناس مغلوب حریفان خود از ازبکستان و قزاقستان شدند.

به این ترتیب در پایان دور پنجم: شاهین لرپری زنگنه با 4.5 امتیاز در ردیف 1، سید محمد امین طباطبایی با 4 امتیاز در ردیف 1، آرش طاهباز با 4 امتیاز در ردیف 4، مسعود مصدق پور با 3 امتیاز در ردیف 7، مرصاد خداشناس با 2.5 امتیاز در ردیف 12، آرین غلامی با 3 امتیاز در ردیف 13 و اشکان ازلی با 2 امتیاز در ردیف 14 جدول قرار گرفته اند.

دور پنجم بخش دختران:

در پایان این دور از مسابقات سیده فاطمه هاشمی، درسا درخشانی و ساناز اسماعیلی دیزکوهی برابر حریفان خود از ازبکستان، فیلیپین و امارات متحده عربی به پیروزی دست یافتند. و آناهیتا غلامی مقابل حریف خود از ویتنام به تساوی رسید. مبینا علی نسب، طناز ازلی، آسانا قاضی زاده و محدثه علی جان زاده بازی را به حریفان هندی خود واگذار کردند.

به این ترتیب در پایان دور پنجم: درسا درخشانی با 4 امتیاز در ردیف 2، آناهیتا غلامی با 3.5 امتیاز در ردیف 5، مبینا علی نسب با 3.5 امتیاز در ردیف 6، محدثه علی جان زاده با 2.5 امتیاز در ردیف 12، سیده فاطمه هاشمی با 3 امتیاز در ردیف 13، آسانا قاضی زاده با 2 امتیاز در ردیف 16، ساناز اسماعیلی دیزکوهی با 2 امتیاز در ردیف 19 و طناز ازلی با 21 امتیاز در ردیف 21 جدول قرار گرفته اند.

دور چهارم بخش آزاد (93/8/19):

در پایان این دور از مسابقات که عصر دیروز (یکشنبه) برگزار شد، آرش طاهباز، آرین غلامی، مرصاد خداشناس و شاهین لرپری زنگنه برابر حریفان خود از هند، سری لانکا، ترکمنستان و هند به پیروزی دست یافتند. سید محمد امین طباطبایی با حریف خود از هند به تساوی رسید. اشکان ازلی و مسعود مصدق پور مغلوب حریفان خود از هند شدند.

دور چهارم بخش دختران:

در پایان این دور از مسابقات مبینا علی نسب و آناهیتا غلامی برابر حریفان خود از هند و سری لانکا به پیروزی رسیدند. محدثه علی جان زاده مقابل حریف خود از ازبکستان به تساوی رسید. سیده فاطمه هاشمی، طناز ازلی، آسانا قاضی زاده، درسا درخشانی و ساناز اسماعیلی دیزکوهی بازی را به حریفان خود از قزاقستان، ازبکستان، ویتنام، هند و ترکمنستان واگذار کردند.

دور سوم بخش آزاد (93/8/18):

در پایان این دور از مسابقات که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد، آرش طاهباز، سیدمحمد امین طباطبایی، اشکان ازلی، شاهین لرپری زنگنه و مسعود مصدق پور بر حریفان خود از سری لانکا، ازبکستان، امارات، ترکمنستان و هند غلبه کردند. مرصاد خداشناس با حریف خود از هند به تساوی رسید. آرین غلامی مغلوب حریف خود از هند شد.

دور سوم بخش دختران:

در پایان این دور از مسابقات طناز ازلی، درسا درخشانی و محدثه علی جان زاده حریفان خود از بنگلادش، هند و قرقیزستان شکست دادند. مبینا علی نسب مقابل حریف هندی خود به تساوی رسید. سیده فاطمه هاشمی، آناهیتا غلامی، آسانا قاضی زاده و ساناز اسماعیلی دیزکوهی بازی را به حریفان هندی خود واگذار کردند.

دور دوم بخش آزاد (93/8/18):

در پایان این دور از مسابقات که عصر دیروز (شنبه) برگزار شد، آرش طاهباز، سیدمحمد امین طباطبایی، مرصاد خداشناس و شاهین لرپری زنگنه به ترتیب حریفان خود از هند، ترکمنستان، فیلیپین و قزاقستان را شکست دادند. آرین غلامی به تساوی برابر حریف خود از هند رضایت داد. اشکان ازلی و مسعود مصدق پور بازی را به حریفان خود از هند و فیلیپین واگذار کردند.

دور دوم بخش دختران:

در پایان این دور از مسابقات، سیده فاطمه هاشمی، مبینا علی نسب، طناز ازلی، آسانا قاضی زاده، آناهیتا غلامی، درسا درخشانی و ساناز اسماعیلی دیزکوهی به پیروزی مقابل حریفان خود به ترتیب از هند، ازبکستان، امارات، ویتنام، ازبکستان، ترکمنستان و امارات دست یافتند. محدثه علی جان زاده برابر حریف خود از هند شکست خورد.

10 برد و دو تساوی در پایان دور اول مسابقات شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا (رده سنی 14 تا 18 سال) برای ایران رقم خورد.

دور اول بخش آزاد (93/8/17):

در پایان این دور از مسابقات که صبح امروز (شنبه) برگزار شد، آرش طاهباز، اشکان ازلی، شاهین لرپری و مسعود مصدق پور به ترتیب برابر حریفان خود از سری لانکا، هند، مالزی و ترکمنستان به برتری دست یافتند. آرین غلامی و سید محمد امین طباطبایی به تساوی برابر حریفان خود از ترکمنستان و فیلیپین رضایت دادند. مرصاد خداشناس بازی را به حریف هندی خود واگذار کرد.

دور اول بخش دختران:

در پایان این دور از مسابقات، سیده فاطمه هاشمی، مبینا علی نسب، آناهیتا غلامی، آسانا قاضی زاده، محدثه علی جان زاده و درسا درخشانی به پیروزی مقابل حریفان خود به ترتیب از امارات، قرقیزستان، امارات، هند، امارات، هند، دست یافتند. طناز ازلی و ساناز اسماعیلی دیزکوهی برابر حریفان خود از هند شکست خوردند.

گفتنی است این مسابقات از 17 آبان آغاز و تا 23 آبان ماه در دهلی نو - هند ادامه خواهد داشت. در این مسابقات در بخش دختران زیر 14 سال 30 نفر از 11 کشور، پسران زیر 14 سال 33 نفر از 13 کشور، دختران زیر 16 سال 26 نفر از 11 کشور، پسران زیر 16 سال 20 نفر از 10 کشور، دختران زیر 18 سال 24 نفر از 10 کشور، پسران زیر 18 سال 18 نفر از 11 کشور شرکت کرده اند.

اسامی و رده سنی ورزشکاران کشورمان که در این مسابقات شرکت کرده اند به شرح ذیل است:



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.