سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چند خبر از فلسطین؛

جهاد اسلامی: اسرائیل باید منتظر پاسخ به جنایتش باشد/ زخمی شدن یک فلسطینی در کرانه باختری/ ممانعت صهیونیست‌ها از ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی

گروهی از شهرک نشینان به محوطه مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبر فوری به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: گروهی از شهرک نشینان از دروازه مغاربه به محوطه مسجدالاقصی یورش بردند.

در همین حال  پایگاه خبری العهد گزارش داد در پی جنایت تجاوز رژیم صهیونیستی به مسجدی در روستای "المغیر" در شمال شرقی شهر رام الله در کرانه باختری و سوزاندن این مسجد از سوی شهرک نشینان صهیونیستی یکی از مسئولان جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری  با محکومیت این اقدام گفت: این جنایت با حمایت نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی صورت می پذیرد.

وی تأکید کرد که این جنایت نشان دهنده این است که صهیونیست ها آماده هستند تا تجاوزات بیشتری را به دارایی های شهروندان و نیز اماکن مقدس به انجام برسانند.

وی اعلام کرد: اعمال تروریستی شهرک نشینان صهیونیستی و ارتش رژیم صهیونیستی با اراده ملت فلسطین که به هیچ وجه تسلیم را نمی پذیرد مواجه خواهد گردید و هرکسی که تشویق به کشتار شهروندانمان و تخریب دارایی های آنها و سوزاندن مساجد و تجاوز به آنها بکند باید منتظر پاسخ به آن در هز لحظه ای باشد.

از سوی دیگر مقامات رژیم صهیونیستی تصویب کرده اند که 35 هزار متر مربع از سرزمین های شهر بیت حنینا در شمال بیت المقدس به منظور مسائل نظامی و امنیتی به تصاحب نیروهای این رژیم در بیاید.

در همین حال رسانه‌های خبری از زخمی شدن یک جوان فلسطینی به نام "احمد حسونه" با گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در خلال حمله به منزل وی در منطقه "بیتونیا" در کرانه باختری خبر دادند.

العهد همچنین گزارش داد که نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین برای نهمین روز متوالی از ورود فلسطینی ها به مسجد الأقصی جلوگیری کردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.