سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبر جدید وزیر بهداشت به رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات:

ورود واکسن پنتاوالان به شبکه بهداشتی کشور از سه شنبه آینده

وزیر بهداشت از ورود واکسن جدید پنتاوالان (پنجگانه) به شبکه بهداشتی کشور از هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، سیدحسن هاشمی در بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: امروز به نمایشگاه آمدم تا به رسانه‌ها خداقوت بگویم، همانطور که در یک سال گذشته در حوزه سلامت کار کرده‌اند، امیدوارم پرشور‌تر به کار خود بپردازند. 

وی ادامه داد: البته اگر نقدی در کار ما وجود دارد را می‌توانند به ما بگویند. بنده نیز در جریان بازدیدهای مردمی از انتقاد‌ها و واکنش رسانه‌ها مطلع می‌شوم، همین‌طور روابط عمومی نظرات مردم را منتقل می‌کند و اگر اشکالاتی وجود دارد را اطلاع می‌دهد. 

وزیر بهداشت افزود: به نظر بنده به دلیل فضاسازی که در حوزه اجرا وجود دارد، اگر مسئولان گوششان بدهکار این مسائل باشد خیلی موفق نخواهند بود، با این وجود برنامه‌ها نیاز به دیده‌بانی دارند و آنهایی که دیده‌ بانی می‌کنند به ما اطلاع می‌دهند که در کجای کار موفق یا ناموفق بوده‌ایم. 

وی در رابطه با خبر جدیدی که می‌توان به رسانه‌ها اعلام کرد، گفت: سه‌شنبه هفته آینده واکسن جدید پنتاوالان که سال‌ها منتظر ورود آن به کشور بودیم در شبکه بهداشتی کشور توزیع خواهد شد. 

وزیر بهداشت در مورد عدم همکاری بیمه‌ها در خصوص اجرای تعرفه‌ها گفت: بیمه‌ها همراهی کرده‌اند و با رؤسای بیمارستان‌ها قراردادهای لازم را بسته‌اند ولی ممکن است هنوز اجرا نشده باشد، مطمئن هستم این هماهنگی‌ها اتفاق می‌افتد، چرا که بیمه‌ها تمایل خود را به صورت مکتوب اعلام کرده‌اند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.