سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صدو نهمین جلسه ی شورا عنوان شد

طلایی:جمع آوری متکدیان و دستفروشان از ایستگاه‌های مترو در دستور کار قرار گیرد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به حضور پلیس مترو جمع‌آوری متکدیان و دستفروشان از ایستگاه ها به صورت جدی باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مرتضی طلایی در تذکری به بیان مسائل مطرح در خصوص معضل دستفروشی و متکدیان در ایستگاه‌های مترو پرداخت و افزود: متاسفانه این مسئله امروزبه گونه‌ای سازمان‌دهی شده در سطح ایستگاه‌های مترودیده می‌شود که اگر اقدامی در این رابطه صورت نپذیرد بدون شک در آینده شاهد عبور متکدیان به صورت شبکه‌‌ای در ایستگاه‌ها خواهیم بود که این موضوع جمع کردن آنها را غیر ممکن می سازد.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور پلیس مترو این مسئله باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد چرا که به هیچ عنوان زیبنده پایتخت نیست که شاهد حضور فراوان متکدیان و دستفروشان باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران به تاکیدات مقام معظم رهبری در جهت توسعه فرهنگ کتابخوانی اشاره نمود و خاطر نشان کرد: هر چند که اقداماتی در این خصوص و در ایستگاه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی صورت پذیرفته است اما  بهتر است توجه بیشتری جهت توسعه فرهنگ مطالعه به خصوص در موضوعات شهری میان شهروندان انجام پذیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.