سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاری: بازیکنان نیازمند حضور در تورنمنت‌های مختلف هستند

سرمربی تیم فوتسال بانوان ایران معتقد است برگزاری تورنمنتهای مختلف و بازی‌های تدارکاتی باعث شناخت تقاط ضعف و قوت تیم می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی از 17 آبان‌ماه شروع شده و تا 25 ادامه خواهد داشت. در این اردو برنامه های تاکتیکی ، چرخش‌ها ، نقاط ضعف بازیکنان و ضعف‌های تیمی را رفع کرده و تیم را برای رقابت با روسیه آماده می‌کنیم.

وی افزود: پس از حضور در مسابقات روسیه و رقابت پرداختن با تیم‌های مختلف، بسیار از مشکلات فنی تیم مشخص شد. با برگزاری اردوهای مدون قصد داریم تا نقاط ضعف را برطرف و در نهایت بستر مناسبی را برای بازیکنان ایجاد کنیم تا ملی پوشان در رقابت‌های پیش رو عملکرد موفق‌تری داشته باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه گفت: برگزاری تورنمنت‌های مختلف و بازی‌های تدارکاتی باعث شناخت نقاط ضعف و قوت تیم می‌شود. بر همین اساس پیشنهاد برگزاری تورنمنت را با حضورتیم‌های اوکراین، امارات و چند تیم دیگر داده‌ایم تا درتهران و به مناسبت ایام مبارک دهه فجر این بازی‌ها را برگزار کنیم. بازیکنان باید مرتبا در شرایط اردو و مسابقه قرار بگیرند تا با آمادگی کامل به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اعزام شوند. رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سال آینده به احتمال زیاد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

یاری در ادامه گفت: پیشنهاد چند بازی دوستانه دیگر را به کمیته فنی و توسعه داده‌ایم و امیدوارم با حمایت‌های مسئولین فدراسیون بتوانیم در مسابقات مختلف حضور یافته و در نهایت در بازی‌های پیش‌رو موفق‌تر باشیم.

وی در پایان افزود: روز 24 و 25 آبان‌ماه دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال بانوان روسیه برگزار خواهیم کرد. برگزاری مسابقات دوستانه بسیار به توسعه و رشد عملکرد تیم ما کمک می کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.