سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صحن علنی مجلس؛

قاضی پور از پاسخ طیب نیا قانع شد

نماینده مردم ارومیه از پاسخ وزیر اقتصاد پیرامون مباحث اقتصادی و بورس قانع شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در جلسه علنی امروز سه‌شنبه( 20 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال از "علی طیب‌نیا" وزیر اقتصاد و دارایی، "نادر قاضی‌پور" نماینده مردم ارومیه طراح سوال از وزیر ، از پاسخ طیب‌نیا قانع شد.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به شرط اینکه وزیر قول دهد بر بورس نظارت کرده و مشکلات موجود را اصلاح کند از پاسخ وی قانع خواهم شد گفت: ما می‌خواهیم بازار سرمایه اصلاح شود و این امر خواست ملت و رهبری است.

ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در جریان طرح سوال از علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، بعد از قانع شدن نادر قاضی‌پور به‌عنوان نماینده سوال‌کننده از توضیحات وزیر، گفت: بحث بازار سرمایه دغدغه مشترک دولت،‌ مجلس و ملت ایران است و هر قدر حجم این بازار گسترده‌تر و رشد آن معنادارتر باشد، نشان از سلامت اقتصاد و هدایت منابع مالی به سمت تولید و حذف بازارهای حاشیه‌ای است هم چنین نقش آن درتولید ناخالص داخلی نقش معناداری است.
 
وی گفت: رشد معنادار بازار بورس، در نهایت اصلاح بازار تولید و مصرف را نشان می‌دهد، لذا از وزیر امور اقتصادی و دارایی انتظار می‌رود در این مورد با دغدغه جدی‌تر مسئله را پیگیری و در یک جلسه غیرعلنی هم شفاف‌تر گزارشی به نماینده سوال‌کننده و سایر نمایندگان ارائه کند.
 
نایب‌رئیس مجلس تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم جلساتی مشترک با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی، قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس و مسئولان بازار سرمایه و بورس داشته باشیم، تا این دغدغه مشترک دولت، مجلس و ملت ایران به صورت جدی‌تر پیگیری شود

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.