سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشم زاده: ریکاوری مناسبی پیش از بازی دوستانه با ویتنام برگزار کردیم

مربی تیم ملی فوتسال معتقد است برگزاری دو دیدار دوستانه پیش از شروع رسمی مسابقات جام جهانی کوچک برزیل کمک زیادی به هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، محمد هاشم زاده گفت: امروز تمرین بسیار سبکی از ساعت 16:30 (به وقت ایران) به مدت 40 دقیقه برگزار کردیم که طی آن بازیکنان در قالب دو تیم 5 نفره با انجام بازی گروهی، خود را برای تقابل با تیم ویتنام که در گروه یک مسابقات گرندپریکس حضور دارد، آماده کردند.  
وی درباره وضعیت بازیکنان تیم ملی فوتسال توضیح داد: سطح آمادگی و وضعیت جسمانی بازیکنان خوب است. امشب (به وقت برزیل) حسین طیبی و علی اصغر حسن زاده به برزیل می رسند و تیم ملی فوتسال کشورمان با همه 14 بازیکن خود آماده شروع قدرتمند در مسابقات گرندپریکس خواهد شد.
وی درباره تاثیر دو دیدار تدارکاتی در برزیل افزود: به هر حال بازیکنان تیم ملی پس از 5 ماه دور هم جمع می شوند و این دیدارها کمک بسزایی در ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر بین ملی پوشان خواهد کرد. اینکه در اردوها تمرینات مناسبی داشته باشیم بسیار مهم است اما نباید آن را با انجام بازی های دوستانه مقایسه کرد چراکه در بازی با تیم های متفاوت نقاط ضعف و قوت تیم مشخص می شود.
مربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: تمام سعی خود را برای به نمایش گذاشتن بازی های خوب در جام جهانی کوچک انجام خواهیم داد. در واقع هدف اصلی ما نمایش بازی زیبا در حد نام ایران است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.