سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاپ‌ زن حرفه‌ای دستگیر شد/ سرقت از خودروها در غفلت توقف‎های کوتاه رانندگان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از دستگیری قاپ زن حرفه‌ای شهر صالحیه و اعتراف به ۸ فقره سرقت داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ دادو عبدالمالکی فرمانده انتظامی بهارستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع قاپ زنی و سرقت‌های محتویات خودرو در سطح منطقه و شکایت تعدادی از شهروندان از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تیمی ویژه تشکیل و تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی بهارستان ادامه داد: پس از تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی در شهر صالحیه توانستند فردی به هویت «ر-س» را که دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشد، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

وی افزود: متهم پس از دستگیری در بازجویی‌های پلیس به ۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و قاپ زنی مقداری وجه نقد به ارزش مالی بیش از ۷۵ میلیون ریال در شهر صالحیه معترف شده و مقادیری از اموال مسروقه از محل اختفای متهم کشف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 سرهنگ عبدالمالکی با توصیه‌ای به شهروندان خاطر نشان کرد: در توقف‌های کوتاه مدت شیشه اتومبیل را بالا داده و درب‌ها را قفل کنند و از گذاشتن اشیاء قیمتی داخل اتومبیل خودداری نمایند.
برچسب ها: حوادث ، دستگیری ، سرقت ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.