سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام آقا‌ تهرانی در نشست خبری:

امیدوارم دیگران اصولگرایان را مدیریت نکنند/ با عنوان جبهه پایداری فعالیت می‌کنیم

دبیر کل جبهه پایداری گفت: اصولگرایی به معنای پایبندی اصول و ارزش‌هاست برخی می‌گفتند که اصولگرایان نمی‌توانند با هم متحد باشند اما ما به آنها اعتنایی نمی‌کنیم و امیدوارم که اصولگرایان هم متوجه این موضوع باشند که دیگران آنها را مدیریت نکنند و دچار تفرقه نشوند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "مرتضی آقا تهرانی" دبیر کل جبهه پایداری با حضور در نمایشگاه مطبوعات و رسانه و در نشست خبری خود با بیان این که اصولگرایی به معنای پایبندی به اصول و ارزش‌هاست اظهارداشت: ما نشست‌های خوبی با آقایان برای وحدت داشته‌ایم برخی سیاسیون به اصول پایبند بودند و برخی سوءتفاهمات موجود برطرف شده و این کار مفیدی است باید به اصول توجه کنیم و نه به مسائل جزئی؛ چرا که برخی می‌گویند اصولگرایان نمی‌توانند با هم متحد باشند ولی ما به آنها اعتنایی نمی‌کنیم و امیدوارم که اصولگرایان هم متوجه این موضوع باشند و دیگران آنها را مدیریت نکنند و دچار تفرقه نشوند.

وی در ادامه گفت: جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب برگزار شد و جواب را به ما دادند و ما مشکلی نداریم و طبق قانون عمل می‌کنیم اما اسم ما همان جبهه پایداری انقلاب اسلامی است.

آقا تهرانی درباره عملکرد دولت در حوزه مسائل فرهنگی تصریح کرد: وقتی آقای جنتی به کمیسیون فرهنگی آمد گفت که می‌خواهم با مجلس تعامل داشته باشم دوستان مجلسی حرف اصلی شان این بود که مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند، اگر شما به مطالبات رهبر انقلاب توجه کنید در مجلس مشکلی نخواهید داشت.

وی درباره حمایت جبهه پایداری از محمود احمدی نژاد هم ابراز داشت : احمدی نژاد و غیر احمدی نژاد ندارد اگر هر کسی با اصول و ارزش‌ها هماهنگ باشد از وی حمایت می‌کنیم.

دبیر کل جبهه پایداری در ارتباط با عملکرد دولت سابق هم تصریح کرد: هر دولتی که می‌آید دولت قبل را نقد می‌کند و تقصیرات را به گردن دولت قبل می‌اندازد و این کار درستی نیست و باید ارزیابی درستی از عملکرد هر دولتی انجام شود البته احمدی نژاد در بحث مسکن مهر و گازکشی شهرها و روستاها خوب عمل کرد در ضمن هر کسی هم که در هر دولتی اختلاسی کند باید پاسخگو باشد و رسیدگی به این مسائل بیشتر به عهده قوه قضاییه است و مجلس در نهایت می‌تواند تحقیق و تفحص به عمل آورد.

وی با بیان این که از  جزئیات مذاکرات هسته‌ای اطلاعی ندارم بیان کرد: ما به عنوان نماینده مجلس از جزئیات مذاکره هسته‌ای اطلاعی نداریم اما رئیس مجلس می‌گویند که من اطلاع دارم.

وی با بیان این که مذاکرات هسته‌ای در یک ابهام به سر می‌برد خاطر نشان کرد: دولت مسئولیت مذاکرات هسته‌ای را پذیرفته و باید در آینده هم پاسخگو باشد و جزئیات مذاکرات هسته‌ای نه فقط برای شما بلکه برای ما هم در ابهام به سر می‌برد قرار است که از خطوط قرمز رهبر معظم انقلاب عدول نشود البته وزیر امور خارجه چندین بار به جلسات عمومی و خصوصی آمده ولی نمایندگان مجلس از توضیحات وی قانع نشدند همچنین آقای ظریف گفته است که اگر استیضاح هم بشوم از جزئیات مذاکرات هسته‌ای چیزی نخواهم گفت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.