سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفیعی: کره جنوبی یکی از حریفان سرسخت ایران است

رفیعی پس از پایان تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران حاضر شد و دقایقی را با آنها به گفتگو پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سروش رفیعی پس از تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که در جمع ملی‌پوشان حضور دارم. با اضافه شدن لژیونرها تیم ما کامل‌تر می‌شود. ما دو جلسه تمرینی خوب را داشتیم و بانشاط تمرین کردیم. مطمئنا در بازی با کره جنوبی هم یک بازی خوب را به نمایش خواهیم گذاشت.

وی افزود: امیدوارم روز به روز پیشرفت کنیم و تا جام ملت‌های آسیا به خواسته‌های کارلوس کی‌روش برسیم. من در حال حاضر با صددرصد آمادگی در تمرین‌های تیم ملی حضور دارم و تمام تلاشم را می‌کنم که نظر کی‌روش را خودم جلب کنم.

عضو تیم ملی گفت: تلاش می‌کنم تا آن چیزی که از من می‌خواهند را به صورت کامل انجام دهم اما در نهایت هم به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم. هر کسی آرزو دارد که در جام ملت‌ها برای تیم کشورش بازی کند.

وی ادامه داد: تمرین‌هایی که در کنار بزرگ‌ترهای تیم انجام می‌دهیم، تجربه جدیدی برای من است. بزرگان تیم رابطه خوبی با ما دارند و ما جوانان شرایط خوبی را در تیم داریم و احساس راحتی می‌کنیم.

وی درباره تیم ملی کره جنوبی گفت: کره جنوبی یکی از رقیبان سرسخت ایران بوده و هست ولی سعی می‌کنیم این تیم را همانند دو بازی گذشته در تهران شکست دهیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.