سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملا صالحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

برگزاری مانور تخلیه امن و اسکان اضطراری در بیمارستان آزادی

دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10 از برگزاری مانور تخلیه امن و اسکان اضطراری در بیمارستان آزادی خبر داد.

 محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت:‌ در راستای بالا بردن سطح آمادگی پرسنل بیمارستان آزادی و هماهنگی هر چه بیشتر اعضای تخصصی ستاد مدیریت بحران منطقه در زمان مواجهه با بحران، این ستاد با همکاری بیمارستان آزادی اقدام به برگزاری مانور تخلیه امن و اسکان اضطراری می کند.

وی افزود: در ابتدا جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان‌های تخصصی و عمومی عضو ستاد مدیریت بحران منطقه و مسئولان بیمارستان برگزار و سناریوی عملیاتی انجام مانور مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد، پس از آن با اعلام وقوع زلزله فرضی تیم‌های عملیاتی به انجام ماموریت‌های محوله می‌پردازد.

ملاصالحی تصریح کرد: در این مانور اکیپ‌های آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی، پلیس راهور، ادارات برق، آب، گاز، معاونت عملیات منطقه خدمات شهری، عوامل اجرایی ناحیه 3منطقه  و اعضای ستاد مدیریت بحران حضور دارند و پس از پناه گیری اعضای حاضر در بخش یک بیمارستان شامل بیماران و کارکنان، تمام حاضران توسط اکیپ‌های هلال احمر نسبت به تریاژ و مداوای اولیه مصدومین فرضی اقدام و با آمبولانس به چادر بیمارستانی بر پا شده منتقل می‌شوند و در آن جا کار امدادی آن‌ها ادامه می‌یابد. سپس تمام عوامل حاضر با حضور در بخش‌ حیاط بیمارستان آموزشی تئوری مربوط به اعضا حریق را دریافت می‌کنند و تعداد بیش از 10نفر از پرسنل بیمارستان به اطفا عملی حریق و با راهنمایی عوامل آتش نشانی اقدام می‌کنند.

گفتنی است در این مانور نماینده سازمان از نزدیک تمام مراحل اجرایی مانور را با دقت دنبال می‌نماید و همچنین تعدادی از شهروندان و مراجعان به بیمارستان نیز در مانور شرکت کرده و مطالب آموزشی ارائه شده را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مانور ، تخلیه ، اسکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.