سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث پل های ورودی در محور دپو و چیتگر

معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار گفت: احداث پل‌های ورودی در محورهای دپو و چیتگر در دستور کار فرمانداری قرار گرفته ودر صورت بهره برداری حجم بار ترافیکی در مناطق به صورت چشم گیری کاهش پیدا می‌نماید.

 حسین سرچه‌پیما معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به حجم بار ترافیکی بسیار انبوه و متراکم در ورودی های دپو و چیتگر شهریار به تهران اظهار داشت:‌در همین ارتباط و به منظور رفع مشکل مذکور احداث پل های ورودی در محورهای مورد اشاره در دستور کار فرمانداری شهرستان شهریار قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: به دلیل حجم بالای تردد از شهرستان شهریار به پایتخت و بالعکس، بار ترافیکی بسیار بالایی در زمان‌های صبح و عصر گاهی ایجاد می شود که باعث ایجاد چالش و مشکلاتی برای شهروندان در محورهای مذکور می‌شود.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: از دیگر پروژه‌های عمرانی در عرصه راه‌های سطح شهرستان شهریار، مشمول پل غیر هم سطح میدان معادن می شود که بخش عمده ترافیک شرق شهرستان مذکور بخصوص در مناطق کرشته و عباد آباد ناشی از عدم وجود پل زیر گذر است که در صورت بهره برداری از این طرح محدوده از شهریار به کرج متصل می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرمانداری ، پل ، دپو ، چیتگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.