سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخواه: بهروزی رکورد چشمگیری نداشت

کارشناس وزنه برداری گفت: مجموع رکوردی که بهروزی روی تخته زد رکورد چشمگیری نبود و توقع بیش از این از او داشتیم.

محمد حسین برخواه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در هفته اخیر 3وزنه بردار روی تخته رفتند و وزنه زدند ولی هیچ کدام نتوانستند امتیاز لازم را برای ما کسب کنند و توقع و انتظار مسئولان را برآورده کنند.

وی در ادامه افزود: احتمال اینکه بهروزی بتواند در مسابقات مقام اول را کسب کند کم است، زیرا گروه A با تعداد نفرات بیشتر و وزنه برداری قدرتر از کشورهای مختلف حضور پیدا کرده‌اند و در مجموع شاید بهروزی در رتبه‌های هفتم یا هشتم جدول قرار گیرد.

برخواه در ادامه در خصوص اینکه قدرترین حریفان ایران در این مسابقات چه کشورهایی هستند تصریح کرد: به نظرم قدرترین حریفان برای تیم ما کشور روسیه و چین است و رقبای خوبی برای وزنه برداران ما محسوب می‌شوند و سخت تلاش می‌کنند و عنوان قهرمانی دارند فاصله ما با این دو کشور به طور چشمگیری زیاد است.

وی ادامه داد: رستمی پنجشنبه مسابقه دارد او می‌تواند برای وزنه برداری کشورمان کسب مدال کند با حضور او روحیه تیمی به وزنه برداری برمی‌گردد و عملکرد خوب رستمی در وضعیت روحی و روانی آنها تاثیر مثبتی می‌گذارد.

کارشناس وزنه برداری در ادامه اذعان داشت: سلیمی و رستمی می‌توانند مدال آوران ایران باشند البته علاوه بر کسب مدال مجموع امتیاز تیمی برای ما حائز اهمیت است هنوز پنج نفر از ورزشکاران ما روی تخته نرفتند به هر حال اگر این سه وزنه بردار ملی پوش کشورمان نتوانستند امتیاز لازم را کسب کنند نفرات بعدی از وزن 85 کیلو به بعد می‌توانند روحیه تیم را بازسازی کنند و با اعتماد به نفس وزنه را بالای سر ببرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سهمیه المپیک ریو امسال و سال آینده محاسبه می‌شود شاید عملکرد وزنه برداران ما سال آینده بهتر باشد در این صورت امتیاز کامل را کسب خواهیم کرد و 6 نفر عازم المپیک می‌شوند.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.