سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

عملیات گازرسانی به بازار زنجان

بازار زنجان پس از سال ها انتظار بازاريان در زمستان امسال با گازرسانی مطابق استاندارد های سازمان میراث فرهنگی گرم می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛به نقل از روابط عمومی ،مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت : مطالعه و اجرای كف سازی بازار و ایجاد كانال تاسیسات به منظور رفع مشكل نبود گاز در بازار زنجان در بخشی از راسته حجت الاسلام(طلا سازان و چاروق دوزان) آغاز شده است.

رحمتی افزود : مقرر شده ۵۰ درصد هزینه های كف سازی و ایجاد كانال توسط شهرداری و ۵۰ درصد توسط میراث فرهنگی و هزینه اجرا توسط بازاریان پرداخت شود و بازاریان به عنوان مجری پروژه تحت نظارت این دو نهاد مشكل دیرینه بازار را رفع کنند.

وی اظهار كرد: اكنون در فاز صفر یعنی طراحی پروژه هستیم و امیدواریم با تامین اعتبار تا بهار سال آینده این فاز به اتمام برسد.

مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خاطر نشان کرد : درصورتیكه كانال و كف سازی راسته طلا سازان به درستی انجام شود عملیات اجرایی سایر راسته ها نیز آغاز می شود همچنین مقرر شده است به منظور احیای چهره سنتی و اصالت بازار چراغ های آویزی فلزی و مشبك قدیمی بازار مجددا در ایمن مكان نصب شود.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: عملیات ، گاز رسانی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.