سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی:

برای مقابله با هر گونه تخلف در دانشگاه آزاد اسلامی، هیات نظارت و داوری تشکیل شد

دکتر علیرضا مصدق در بازدید از غرفه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات با تاکید بر شفاف سازی در این دانشگاه گفت: شورای نظارت و داوری برای مقابله با هر گونه تخلف و سوء استفاده مدیران و مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا مصدق مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات از غرفه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد.

 وی در حاشیه بازدید خود از غرفه روابط عمومی در تشریح عملکرد یکساله دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با آغاز به کار تیم مدیریت جدید و تاکید ویژه دکتر میرزاده، هیات نظارت و داوری مرکب از روسای مراکز حراست، بازرسی و مدیرکل دفتر حقوقی با ریاست دکتر دانیالی مدیر کل دفتر انتصابات تشکیل شد.

دکتر مصدق تاکید کرد: وظیفه هیات نظارت و داوری دانشگاه آزاد اسلامی بررسی همه جانبه تخلفات احتمالی مدیران و مسئولان این نهاد آموزشی است تا در سایه این نظارت ها امکان وقوع هرگونه تخلف به حداقل ممکن برسد.

جزئیات بررسی پرونده های حقوقی در یک سال گذشته

مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فعالیت های گسترده ای در یک ساله گذشته در دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده، تصریح کرد: ارسال پرونده یکی از معاونان رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی به دادسرا و آماده شدن کیفرخواست وی برای ارائه به دادگاه، بررسی پرونده 10 نفر از مدیران مدیریت پیشین دانشگاه در هیات های انتظامی بر اساس ماده 37 آئین نامه معاملات دانشگاه، تشکیل پرونده دو رئیس واحد در دادگاه و قطعی شدن حکم قضایی آنها به رد مال و تحمل حبس، تنها بخشی از فعالیت های دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی ادامه داد: بررسی پرونده 8 کارمند دانشگاه در هیات های انتظامی دانشگاه آزاد اسلامی برای تخلفات مالی و اداری و معرفی دو نفر از آنها به دادسرا و پیگیری دعاوی برخی از پیمانکاران دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر اقدامات دفتر حقوقی دانشگاه آزاد بوده است.  

دکتر مصدق در توضیح دعاوی پیمانکاران دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: متاسفانه با توقف پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی مدیریت پیشین دانشگاه، هم اکنون در حدود 1500 میلیارد تومان دعوی از سوی پیمانکاران علیه دانشگاه آزاد اسلامی در مراجع قضایی مطرح شده که با همکاری معاونت عمران دانشگاه امیدواریم این مبلغ به 100 تا 150 میلیارد تومان تا پایان سال کاهش یابد.

وی تاکید کرد:علت تشکیل این دعاوی اعمال ماده 46 و 48 شرایط عمومی پیمان در مورد قراردادهای پیمانکاری است که متاسفانه به صورت یکجانبه از سوی مدیریت پیشین متوقف شده است.

مدیر کل دفتر حقوقی اظهار داشت: علاوه بر این دو پرونده مهم مالی دانشگاه آزاد اسلامی در حدود 700 میلیارد تومان در دادگاه تجدیدنظر استان مراحل نهایی خود را سپری می کند و به امید خدا با رأی نهایی دادگاه به نفع دانشگاه آزاد اسلامی، این مبلغ به منابع دانشگاه آزاد اسلامی بازخواهد گشت.

انتشار کلیه مقررات دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر مصدق با بیان اینکه به دنبال شفاف سازی در دانشگاه ازاد اسلامی هستیم، گفت: برای قطع دست دلالان و متخلفان با تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تمامی مقررات دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مدون و یکپارچه گردآوری شده و در پایگاه الکترونیکی دفتر حقوقی به آدرس Legal.iac.ir  در دسترس مخاطبان قرار گرفته  و به زودی در تیراژ 5 هزار نسخه نیز به چاپ خواهد رسید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.